loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
فروش سنگ های کورین corian
51 : 6 : 10 , 23 / مهر / 1397

فروش سنگ های کورین corian

1. آشپزخانه

از کاربرد کورین در آشپرخانه می توان به رویه کابینت و سینک کورین نام برد. یکی از مهم ترین ویژگی های صفحات کورین ، آنتی باکتریال بودن و بدون درز بودن سطوح آن ها می باشد. این ویژگی باعث می شود تا دیگر نگران تماس مواد غذایی با رویه کابینت نباشیم.

از خصوصیات دیگر سنگ مصنوعی کورین تنوع در طرح و رنگ است. محیط آشپزخانه باید از نظر روانی حس آرامش را القا نماید. رنگ های روشن محیط آشپزخانه را وسیع تر جلوه می دهد و حس آرامش و آسوده خاطری را در استفاده کننده ایجاد می کند.

کورین را با مواد ضد عفونی کننده معمولی می توان به سادگی تمیز کرد. کورین احتیاج به درزگیری سالیانه ندارد و اگر رویه کورین دچار آسیب دیدگی شود ، با سنباده و مواد پرکننده سطح به سادگی قابل ترمیم است. اگر قسمتی از سنگ کورین بشکند ، می توان آن قسمت را برید و قسمت جدیدی جایگزین آن کر

2. سرویس های بهداشتی

یکی از مهم ترین کاربرد کورین در سرویس های بهداشتی ، روشویی و کاسه می باشد. دیگر کاربرد کورین ، وان حمام و جکوزی است. همان طور که می دانیم پاکیزگی و بهداشت در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها بسیار اهمیت دارد. به علت بدون خلل و فرج بودن صفحات و بی تاثیر بودن مواد شیمیایی بر سطح این صفحات ، یکی از مناسب ترین مصالح در ساخت این فضاها کورین می باشد.

از سنگ مصنوعی کورین در ساخت میزها و کانتر بیمارستان و آزمایشگاه ها استفاده می شود. در طراحی و ساخت اینگونه مراکز بیشتر از رنگ ها و طرح های سفید و روشن صفحات کورین استفاده می شود.

رنگ های روشن ، سطوح آلوده را بهتر نشان می دهد. این ویژگی موجب می شود ، نظافت محیط های بیمارستانی و آزمایشگاهی با سهولت و ایمنی بیشتری انجام گیرد. البته رنگ های روشن در این فضاها از نظر روانی نیز حس پاکیزگی را بهتر القا می کند.

3. مراکز بیمارستانی و آزمایشگاهی

پاکیزگی و بهداشت در بیمارستان ها و مراکز آزمایشگاهی بسیار حائز اهمیت است. از آنجائیکه صفحات کورین هیچ گونه خلل و درزی ندارند و مواد شیمیایی برروی آنها تاثیر نمیگذارند، یکی از مناسب ترین مواد و مصالح در طراحی و ساخت اینگونه فضاها می باشد.

 

از صفحات کورین در ساخت میزها و کانتر بیمارستانی و آزمایشگاه ها استفاده می شود. در طراحی و ساخت این مراکز بیشتر از رنگ ها و طرح های سفید و روشن  صفحات کورین استفاده می شود. رنگ های روشن سطوح آلوده را بهتر نشان می دهد. این مساله باعث می شود کهنظافت محیط های بیمارستانی با سهولت و ایمنی بیشتری انجام پذیرد. البته رنگهای روشن از نظر روانی نیز حس پاکیزگی را بهتر و بیشتر القا می کند.

4. رستوان , فست فود , هتل

طراحی داخلی و چیدمان فضاهای عمومی مانند رستوران ، فست فود ها ، هتل ها و کافه ها به دلیل ماهیت کارکردی خود همواره شاهدمراجعان زیادی هستند. طراحی و چیدمان این فضاها دارای پیچیدگی های فراوانی می باشد زیرا سبک طراحی و استایل و مواد و مصالحاستفاده شده در ساخت این مراکز ، معرف کیفیت و ارزش خدمات ارائه شده می باشد.

تهیه و توزیع مواد غذایی یکی از اصلی ترین فعالیت های فست فودها و رستوران ها می باشد. پروسه تهیه ، توزیع و مصرف مواد غذایی به صورت کامل در داخل این مراکز انجام می شود. از این رو بهداشت و پاکیزگی از اهمیت بالایی برخوردار است. صفحات کورین به دلیل آنتی باکتریال بودن ، از مناسب ترین گزینه ها در طراحی و ساخت میزها و کانترهای این مراکز می باشد.

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882