loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
کمترین هزینه بازسازی
12 : 23 : 12 , 30 / دی / 1398

کمترین هزینه بازسازی

نظرات برادران اسکات در مورد بازسازی

هزینه ای که خریداران بابت خرید یک خانه قدیمی و بازسازی آن صرف می کنند، خیلی کمتر از مبلغ یک خانه آماده است

جاناتان می گوید پایین نگه داشتن بودجه برای بازسازی منزل لزوما به نتیجه خوب و درستی نخواهد رسید. این دو برادر پیشنهاد می دهند که برای انتخاب پیمانکار مناسب برای بازسازی خانه با چندین پیمانکار عالی مشورت و گفت و گو کنید تا بدانید که هزینه ها به چه شکلی خواهند بود. افراد زیادی وجود دارند که خود را با نام پیمانکار معرفی می کنند و برای این که منبع درآمدی داشته باشند، به حوزه بازسازی منزل وارد می شوند. این افراد عموما به سراغ بی کیفیت ترین وسایل می روند و همین مسئله فرآیند بازسازی خانه شما را نابود خواهد کرد.

برای انتخاب پیمانکار برای بازسازی منزل خود شما باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و با او به یک تفاهم کاری برسید. این موارد می توانند شامل انتخاب نوع و طرح کابینت و کمد، هزینه های نصب، طبقه بندی کارها و برنامه زمان بندی کارها شود. اگر پیمانکار توضیحات کافی برای طراحی خانه یا ضمانتی برای پایان کار ندارد، توصیه می کنیم به سراغ یک پیمانکار دیگر بروید، چرا که چنین پیمانکاری بازسازی خانه شما را دست کم گرفته است.

بسیاری از خریداران انتظار دارند که در زمان بازسازی خانه هزینه ها دقیقا همانی شود که محاسبه می کردند؛ اما باید گفت تقریبا پانزده درصد هزینه ها را باید برای هزینه بازسازی غیر منتظره کنار گذاشت. برای مثال شما دیواری را خراب می کنید تا برای آن یک جایگزین قرار دهید. در این زمان متوجه می شوید که سیم کشی خانه هم مشکل دارد، بنابراین مجبور می شوید مقداری از هزینه های خود را صرف برطرف کردن این مسئله نمایید، پس حتما در زمان بازسازی منزل به هزینه های غیر منتظره هم فکر کنید.

برادران اسکات می گویند بسیاری از افراد از تغییر دکوراسیون حمام خود می ترسند و فکر می کنند که این کار می تواند هزینه های زیادی داشته باشد، ولی باید گفت که در برخی مواقع تغییر جای سرویس بهداشتی، دوش یا وان حمام و سایر قسمت های حمام می تواند کمک زیادی به گرفتن یک نتیجه عالی از بازسازی منزل کند.

جاناتان معتقد است که بسیاری از مشتریان چیزهایی را نادیده گرفته و آنها را در بازسازی خانه خود در نظر نمی گیرند؛ برای مثال معمولا برای بازسازی حمام به افراد پیشنهاد می دهد که لایه ای در زیر کاشی های حمام اضافه شود تا باعث تقویت زیرساخت کف حمام و جلوگیری از ترک خوردن و نشت آب به درون کاشی ها شود. او گاها به خریداران می گوید که با صرف هزینه ای نه چندان زیاد می توانند این کار را انجام دهند و در مقابل عمر حمام خود را بالا ببرند، با این وجود بسیاری از افراد چنین چیزهایی را بی اهمیت دانسته و به راحتی از کنارشان می گذرند.

اگر شما هم به فکر بازسازی منزل خود هستید می توانید از تیم بازسازی جعبه ابزار کمک بگیرید!

www.jabe-abzar.com

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882