loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
ساخت ساختمان (فاز سوم)
45 : 11 : 12 , 26 / دی / 1398

ساخت ساختمان (فاز سوم)

 

فاز سوم: ظریف کاری و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان

22- کاشی کاری و سرامیک کاری

برای زیبا سازی فضای داخلی اولین گزینه استفاده از کاشی و سرامیک است. کاشی‌ها برای پوشش دادن دیوارهای حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه به کار برده می‌شوند که انتخاب آنها بر عهده شماست. برای کف ساختمان نیز می‌توانید از سرامیک استفاده کنید که با توجه به محل نصب آنها، ممکن است از مدل‌های متفاوتی استفاده کنید. سرامیک‌های سایز بزرگ برای پوشش دادن فضای داخلی اتاق نشیمن و سرامیک‌های معمولی برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب هستند.

23- اجرای نمای ساختمان

نمای ساختمان به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می‌شود. معمولاً برای بخش نمای خارجی از سنگ های مختلف مانند سنگ تراورتن، سنگ مرمر یا سنگ دهبید استفاده می‌شود و یا حتی ممکن است از آجرنما برای این کار بهره برده شود. اما برای نمای داخلی، برخی به استفاده از گچ معمولی بسنده می‌کنند و برخی نیز ترجیح می‌دهند که از سرامیک‌های سایز بزرگ یا انواع سنگ های ساختمانی استفاده کنند.

24- گچ کاری و نازک کاری

گچ کاری و نازک کاری بخش داخلی ساختمان معمولاً بعد از نصب کاشی و سرامیک انجام می‌شود. با کمک این مصالح کلیه ضعف ها و مواردی که امکان استفاده از کاشی و سرامیک وجود ندارد، پوشش داده می‌شود و از لحاظ زیبایی به بخش‌های داخلی آن کمک می‌شود.

25- نصب کابین آسانسور

نصب کابین آسانسور به عنوان یکی دیگر از مراحل نازک کاری و اجرای فاز سوم ساختمان شناخته می‌شود. انتخاب کابین و آسانسور معمولاً با توجه به تعداد افراد پیش بینی شده در ساختمان و همچنین میزان رفت و آمد آنها صورت می‌گیرد. در ضمن بودجه نهایی پروژه نیز در آن تأثیر گذار است. نصب کابین آسانسور توسط شرکت‌های ارائه دهنده این محصولات انجام می‌گیرد.

26- اجرای کابینت آشپزخانه

اجرای کابینت آشپزخانه و کابینت سرویس بهداشتی به عنوان یکی از آخرین مراحل اجرای بخش داخلی ساختمان در نظر گرفته می‌شود.

27- نصب چینی آلات بهداشتی

نصب کاسه روشویی، نصب توالت فرنگی و سنتی، و نصب فلاش تانک مواردی هستند که در این فاز  انجام می‌شوند. انتخاب چینی آلات بهداشتی باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی انجام گیرد.

28- نصب درب ورودی داخلی و ورودی ساختمان

اگر وسایل و ابزارهای فوق را نصب کرده باشید، زمان آن فرا رسیده است که از آن ها مراقبت لازم داشته باشید و روشهای نگهداری از آنها را اجرا کنید. یکی از این کار ها نصب درب ورودی داخلی و درب ورودی ساختمان است.

29- نصب کمدهای دیواری

نصب کمد دیواری در اتاق‌ها نیز مهم است چرا که کمد های دیواری می‌توانند بسیاری از وسایل ما را در خود جای دهند. انتخاب کمد دیواری به فضای داخلی ساختمان و همچنین به تعداد افراد ساکن در آن بستگی دارد. در حقیقت ما نمی‌توانیم به صورت دلخواه نسبت به نصب آنها اقدام کنیم و باید با نصاب‌های حرفه‌ای مشورت کنیم تا پیشنهاد ایده آلی به ما بدهند. در این مورد، نقش ما بیشتر انتخاب طرح و رنگ آن است و اجرا و نصب کمد دیواری بر عهده گروه‌های نصاب آنهاست.

30- نقاشی و دکوراسیون داخلی

پس از انجام دادن مراحل زیاد، شما یک ساختمان کامل با تجهیزات کامل و جدید در اختیار دارید و تنها ممکن است بخواهید برخی از قسمت‌های داخلی آن را نقاشی کرده و یا دکوراسیون داخلی آن ها را تغییر دهید. در مورد نقاشی ساختمان، باید با توجه به اتاق‌های مشخص شده برای هر کدام از اعضای خانواده، یک سبک خاص را انتخاب کنید. اما در مورد دکوراسیون داخلی ابتدا باید تصمیم بگیرید که از سبک سنتی یا از سبک مدرن استفاده کنید. در نهایت با توجه به سبک انتخابی، مواردی مانند سرویس مبلمان، پرده‌ها، فرش، و سایر تجهیزات دکوری منزل را انتخاب کنید.

WWW.JABE-ABZAR.COM

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882