loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
نقش پرده در دکوراسیون
7 : 20 : 13 , 13 / آذر / 1398

نقش پرده در دکوراسیون

رنگ پرده در دکوراسیون

رنگ پرده در دکوراسیون را عموماً با توجه به رنگ دیوارها انتخاب می‌شوند. ترکیب رنگی را انتخاب کنید که مکمل رنگ دیوارها باشند. برای انتخاب پرده مناسب دو راهکار دارید اگر دیوارهای شما از رنگ‌های تیره و گرم هستند می‌توانید از سایه‌های رنگ‌های روشن همان خانواده برای پرده استفاده کنید. اما درصورتی‌که دیوارها رنگ‌های روشنی دارند می‌توانید طیف رنگی روشن را برای پرده‌ها استفاده کنید. با این روش دیوارها و پرده‌ها مکمل یکدیگر می‌شوند. همچنین می‌توانید دیوار را از رنگ‌های روشن و خنثی و پرده‌ها را از رنگ‌های گرم یا بالعکس انتخاب کنید..

اگر دیوارهای خانه شما طرح خاصی ندارند نیز می‌توانید از پرده‌ یا حریرهایی با طرح‌های مختلف روی آن استفاده کنید در غیر این صورت پرده‌های بدون طرح و تک‌رنگ انتخاب مناسب‌تری هستند. قسمتی از پارچه‌هایی که با توجه به نکات فوق انتخاب‌شده‌اند را در مقابل دیوارتان قرار دهید. هرکدام از تکه‌های پارچه که به نظرتان با دیوارها هماهنگی بیشتری دارند را انتخاب کنید.

جنس پارچه پرده

در هنگام انتخاب پرده مناسب برای دکوراسیون منزل جنس پارچه ازآنجاکه میزان پوشانندگی ، نحوه قرار گرفتن پرده و راحتی در کنار زدن و جمع‌آوری آن مربوط می‌شود، اهمیت زیادی دارد..

سایز و اندازه پرده در دکوراسیون

نقش پرده در دکوراسیون دو هدف اصلی را دنبال می‌کند جلوگیری از نور مستقیم جلوگیری میکند وزیبایی خاصی به فضا می دهد . برای جلوگیری از ورود نور خصوصاً در اتاق‌خواب که محلی برای آرامش است باید پرده‌ها را عریض‌تر و بلندتر در نظر بگیرید. انتخاب اول اکثر طراحان دکوراسیون پرده‌هایی بلند از سقف تا کف است اما اجباری برای این کار وجود ندارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز آن‌ها را انتخاب کنید.

www.jabe-abzar.com

 

 

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882