loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
ایده کاربردی نقاشی ساختمان
58 : 36 : 10 , 11 / آبان / 1398

ایده کاربردی نقاشی ساختمان

 چند ایده کاربردی برای نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان جدا از کار حرفه ای و مهارتی که می بایست داشته باشد ، یک خلاقیت و هنر است. به همین جهت در این زمینه می بایست از ایده های متخصصین طراحی داخلی ساختمان استفاده گردد. به کارگیری هنر و خلاقیت در امر نقاشی در کنار طراحی دکوراسیون داخلی زیبا محیطی دلنشین خواهید داشت.

1برجسته کردن رنگ نارنجی در اتاق

استفاده از رنگ نارنجی می تواند یکی از بهترین ایده ها در زمینه طراحی داخلی ساختمان باشد. اگر مایل به استفاده از این رنگ هستید ، می توانید آن را در کنار سایر رنگ ها همچون سفید به کار گرفته تا آن را برجسته سازید..

۲استفاده از طراوت رنگ سبز

اگر تمایل دارید که طراوت و تازگی را به خانه خود آورده و با رنگ ساختمان ، سبب آرامش افراد مختلف شوید ، از رنگ سبز فراموش نکنید. رنگ سبز طراوت و تازگی را برای شما همراه خواهد داشت و پس از آن احساس سرزندگی در شما موج خواهد زد.

۳استفاده از رنگ آبی

اگر از رنگ آبی به شکلی هنرمندانه استفاده شود ، می تواند به عنوان یکی از بهترین رنگ ها برای فضای داخلی اتاق مطرح گردد. برای این منظور می تواند دیوارها را به رنگ آبی کم رنگ نقاشی کرده و با استفاده از آبی پررنگ آن را برجسته سازید.

۴از فصل بهار ایده بگیرید

یادتان نرود که بهترین طراحی های داخلی ساختمان ، ایده هایی از طبیعت هستند. شما می توانید برای طراحی داخلی و نقاشی منزل خود از فصل بهار ایده بگیرید. شکوفه های سفید و محیطی بانشاط و باطراوت ، از ویژگی های فصل بهار هستند. برای پیاده سازی این ایده ، شما می توانید محیط داخلی را به رنگ سفید نقاشی کرده و در طراحی داخلی از رنگ سبز و گل ها بهره جویید

۵از فصل تابستان ایده بگیرید

همان گونه که گفتیم ، برترین ایده ها برای طراحی داخلی ، الهام گرفته از طبیعت هستند. یکی دیگر از مواردی که می توان از آن ایده گرفت ، سفرهای تابستانی می باشد. رنگ آبی دریا در فصل تابستان در ترکیب با رنگ های دیگر می تواند ایده ای فوق العاده باشد.

۶از پاییز ایده بگیرید

اگر از افرادی هستید که به فصل پاییز علاقه دارند ، استفاده از رنگ قهوه ای تیره در کنار رنگ سفید می تواند ایده ای فوق العاده برای نقاشی ساختمان شما باشد. هم چنین می توانید برای سازگاری و هماهنگی بیشتر از بافت ها و اجزای چوبی در محیط ساختمان استفاده کنید.

۷استفاده از رنگ های خنثی

رنگ های خنثی اگرچه زیاد جلب توجهی ندارند ، اما هرگز هم خسته کننده نخواهند شد. سبز ملایم یا قهوه ای سوخته ، رنگ هایی هستند که شما با خیال راحت می توانید آن ها را در هر جایی به کار گیرید.

۸استفاده از رنگ های جوان

در این جا می خواهیم نکته ای را مطرح کنیم که آرایشگرها می دانند و از آن در بسیاری از موارد استفاده می کنند. حقیقت این جاست که برخی رنگ ها ، بیش تر حالت جوان کننده داشته و از این رو بسیار جذاب هستند. شما می توانید از این رنگ ها در طراحی داخلی خانه استفاده کرده و جوانی را به خانه بیاورید.

۹استفاده از رنگ های آرامش بخش

یک ایده فوق العاده این است که سعی کنید که از رنگ های آرامش بخش که سبب تمرکز بیش تر می شوند ، در اتاق خواب استفاده کنید. استفاده از این رنگ ها در اتاق خواب سبب ایجاد محیطی فوق العاده برای صبح های شما خواهد شد. برای این منظور می توانید از نقاشی دیوارها به رنگ سفید مایل به خاکستری بهره جویید.

۱۰استفاده از رنگ های بلد

رنگ های بلد یا به صورت عامیانه رنگ های «تو چشم» رنگ هایی با جلب توجه زیاد و قدرتمند هستند که توجه مخاطب را جلب می کنند. شما برای جلب توجه بیش تر می توانید رنگ هایی را در محیط داخلی خانه به صورت بلد به کار برید. این سبب زیبایی و جذابیت بیش تر محیط داخلی خواهد شد

www.jabe-abzar.com

 

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882