loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
خرید سرویس خواب!
42 : 6 : 12 , 14 / مرداد / 1398

خرید سرویس خواب!

خرید سرویس خواب!

خرید سرویس خواب امروزه یکی از ملزومات هر خانه ای به حساب می آید. سرویس خواب به نوعی مهمترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب است. بنابراین انتخاب آگاهانه سرویس خواب نه تنها از نظر عملکرد بلکه از نظر زیبایی نیز حائز اهمیت است.

اگر شما نیز این روز ها به فکر خرید سرویس خواب برای اتاق خواب هستید این مقاله را از دست ندهید.با مجموعه جعبه ابزار همراه باشید.

*قبل از خرید سرویس خواب, اتاق خوابتان را اندازه گیری کنید!

اینکه اتاق خوابتان تا چه اندازه بزرگ یا کوچک باشد,در و پنجره ی اتاق در کجا قرار گرفته باشد,اتاق تان کمددیواری داشته باشد یا خیر,زاویه ی بازشدن در اتاق به چه سمتی باشد و اینکه دیوار کج یا قناسی در اتاق وجود داشته باشد یا نه همگی از جمله عوامل محدود کننده ای هستند که در انتخاب سرویس خواب مناسب برای اتاق خوابتان تاثیر دارند.

به هر حال باید بتوانید سرویس خواب خود را به راحتی در فضای اتاق خوابتان بچینید.

*سرویس خوابتان با توجه به سبک دکوراسیون اتاق خوابتان بخرید!

همانطور که قبلا هم اشاره شده سرویس خواب یکی از عناصر بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب به حساب می آید. بنابراین باید توجه داشته باشید که چه نوع سرویس خواب با چه سبک,چه مدلی و چه رنگی را انتخاب کنید که با سبک طراحی و دکوراسیون اتاق خوابتان کاملا هماهنگ باشد.

*برای دیزاین اتاق و سرویس خوابتان,اکسسوری ها را فراموش نکنید!

شما می توانید در کنار سرویس خواب از آباژور کنار تخت,چراغ خواب های مناسب برای اتاق خواب,هدبورد اتاق,شلف های دیواری و یا انواع ساعت دیواری یا ساعت های رومیزی جذاب که جذابیت و زیبایی سرویس خوابتان را دوچندان میکنند.

*در خرید سرویس خواب,آسایش و راحتی را در اولویت قرار دهید!

-حواستان باشد که حتما از یک تشک طبی و استاندارد برای تخت خوابتان استفاده کنید.

-از انواع مبلمان طبی برای اکسسوری های کنار تخت استفاده کنید.

-همچنین در هنگام انتخاب مدل پاتختی ها و کمد ها ,علاوه بر زیبایی حتما کارآمدی و نوع نیازتان را نیز لحاظ کنید. این مسئله در مورد شکل و جنس تخت خواب و سایر وسایل کالای خواب مثل بالشت ها,پتو ها و ملحفه ها نیز صدق می کند.

جعبه ابزار دکتر خانگی شماست.

(جعبه ابزار WWW.JABE-Abzar.com)

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882