loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
پرده زبرا، چقدر باهاش آشنایی دارید؟
39 : 30 : 10 , 16 / تیر / 1398

پرده زبرا، چقدر باهاش آشنایی دارید؟

پرده زبرا، چقدر باهاش آشنایی دارید؟

این نوع از پرده ها که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است دارای تنوع طرح و رنگی بالایی هستند.

پرده های زبرا پرده هایی هستند  که دارای دو لایه موازی بر روی هم بوده و به صورت دوبل طراحی شده است. این ویژگی در پرده زبرا باعث شده که کنترل میزان نور به صورت سایه و روشن نیز صورت پذیرد.

با وجود تمامی ویژگی های مثبت این نوع پرده ها معایبی نیز دارند.

یکی از معایب آن نحوه شست و شوی آن است.

یکی دیگر از معایب آن در زنجیر بالابر پرده است که باعث ایجاد مشکل در باز و بسته کردن پرده می گردد.

*نحوه شست و شوی پرده زبرا

همان طور که پیش از این اشاره کردیم یکی از معایب پرده زبرا سختی و مشکلاتی است که در شست و شوی آن پیش می آید. با این حال شما می توانید با روش هایی فرایند شست و شو را آسان تر گردانید.

به طور کلی شما می توانید پرده زبرای خود را به صورت ایستاده و در همان مکان خود با کمک بخارشور و یا شامپوی فرش شست و شو دهید. از این روش می توان برای شست و شوهایی با فاصله کمتر استفاده کرد. اما اگر تصمیم دارید که در فاصله زمانی بیشتری به شست و شوی پرده زبرای خود بپردازید می توانید ابتدا پرده را از پایه های نگهدارنده آن آزاد کنید و در یک سطح صافی قرار دهید. حالا با کمک یک اسفنج نرم مواد شوینده ای پیش از این در آب حل شده است آن را به آرامی بشویید. بعد از انجام فرایند شست و شو پرده را با فشار آب کم تمیز کنید و در نهایت نیز آن را در مکانی صاف آویزان کنید تا به طور کامل خشک شود.

*استفاده از پرده زبرا

معمولا استفاده از پرده زبرا برای فضاهای خاصی از خانه صورت می گیرد. این یعنی شما غالبا با دکوراسیون پذیرایی ای رو به رو نمی شوید که دارای پرده زبرا باشد، مگر در مواقعی خاص. معمولا از پرده زبرا برای دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون اتاق خواب استفاده می شود و با توجه به مدل ها و البته رنگ های بسیار متنوعی که دارد می تواند برای انواع وسایل و دکوراسیونی مناسب باشد.

جعبه ابزار دکتر خانگی شماست

(جعبه ابزار www.jabe-abzar.com)

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882