loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
طراحی دکوراسیون اتاق خواب والدین
56 : 58 : 11 , 7 / اسفند / 1397

طراحی دکوراسیون اتاق خواب والدین

طراحی دکوراسیون اتاق خواب والدین

اتاق خواب فضایی است که باید در آن آرامش کامل داشته باشید.

مخصوصا بعد از یک روز کاری پر مشغله,تنها جایی است که می توان در آن حس خوب را القا کند.

برای یک اتاق خواب خوب وشیک و آرامش بخش باید به چه اجزایی توجه کرد؟ نورپردازی , نورگیری اتاق ,مبلمان,تابلو,کمد,تخت خواب,سرویس زیبایی آینه و سایر لوازم اتاق خواب ,همچنین نوع چیدمان اهمیت بسیاری دارد.

*** 3 نکته مهمی  که در طراحی و اجرا تیم جعبه ابزار مورد توجه قرار می دهد :

1*تختخواب، تشك، بالش، روتختی، كوسن، تزیینات، تابلوها، نور، دما و بوی محیط اتاق، پرده‌ها، میز لوازم‌ آرایش، آینه، کمد، گل‌آرایی و نظم و آراستگی داخل اتاق همگی از جمله مواردی هستند که در اجرا توجه به آنها حایز اهمیت است. انتخاب مناسب، راحت و استاندارد وسایل همراه ایجاد تنوع در چینش دکوراسیون آنها، از جمله موارد مهمی است که در اتاق‌خواب باید به آن توجه شود.

2*رنگ اتاق خواب و وسایل و لوازم داخل آن نیز بر حالت های روحی و احساسی افراد تاثیر می‌گذارند. بنابراین در انتخاب رنگ و نقاشی دیوار برای اتاق خواب‌تان حساس باشید. در میان انواع رنگ‌ها معمولا سفید، خاکستری، صورتی و زرد رنگ‌های مناسبی برای اتاق خواب نیستند و البته استفاده از آنها در بعضی وسایل موردی ندارد اما بهتر است به عنوان رنگ اصلی استفاده نشوند.

3*اهمیت دادن به داشتن یك اتاق مرتب و تمیز برای القای آرامش در خودتان و همسرتان ضروری است. برای ایجاد نظم در اتاق خواب باید علاوه بر مرتب كردن وسایل اتاق خواب، وسایل اضافی را هم از آن خارج کنیم. یادمان باشد هرگز از اتاق خواب برای نگهداری لوازم اضافی منزل استفاده نکنیم. به عبارت دیگر، اتاق‌خواب نباید حالت انباری به خود بگیرد.

***در اجرا تمام نکات طراحی که از قبل مورد بررسی بود در نظر گرفته می شود و اجرا طبق آن صورت می گیرد.

(جعبه ابزار www.jabe-abzar.com)

 

 

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882