loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
جعبه ابزار طراحی دکوراسیون تاسیسات در بابل
9 : 6 : 12 , 1 / بهمن / 1397

جعبه ابزار طراحی دکوراسیون تاسیسات در بابل

تشریفات مجالس لوکس صبور با در اختیار داشتن کادری مجرب و خوش سلیقه و با استفاده از با کیفیت ترین و زیباترین گلهای فصل اقدام به گل آرایی مراسمهای خاص شما عزیزان می نماید.

گل آرایی هم یکی دیگر از مهم ترین بخش های تشریفات عروسی است چرا که یک گل آرایی دقیق و زیبا هنگام عروسی به برگزاری مراسم عروسی به بهترین نحو کمک کرده و موجب می شود که زحمات گروه ارائه دهنده خدمات مجالس عروسی از جمله خدمات عروس و داماد، نورپردازی و بخصوص طراحی و چیدمان عروسی بهتر بنظر آیند و علاوه بر این کمک بزرگی هم به زیباتر شدن محیط عروسی و آرامش هر چه بیشتر مهمانان می کند.بهره گیری از کادر با تجربه در گل آرایی مراسم شما و استفاده از گل های تازه و زیبا در زیبایی هر جه بهتر مراسم شما تاثیر گذار است. گل آرایی مجالس و بخش ‌های مختلف سالن های مراسم شما توسط کادر تشریفات صبور با توجه به سلیقه و هزینه مد نظر شما انجام می‌شود.

 بخش های گل آرایی حرفه ای مجالس عروسی

گل آرایی حرفه ای برای مسیر ورود عروس و داماد و همچنین مسیر ورود مهمانان: گل آرایی حرفه این بخش باعث جلب توجه بیشتر مهمانان خواهد شد. همیشه ابتدای ورود است که توجه را جلب می کند. 

گل آرایی حرفه ای جایگاه عروس و داماد:گل آرایی این جایگاه باید با ظرافت و خلاقیت تمام انجام شود و حاصل آن یک کار شیک و حرفه ای باشد چرا که تمامی عکس های یادگاری مهمان ها با عروس و داماد در این مکان گرفته خواهد شد

گل آرایی میزهای مهمانان :این مجلس برای جشن گرفتن و تشکر از مهمانان تدارک دیده شده است پس گل آرایی زیبا سر میز آنها خشنودی را برای آنان به همراه خواهد داشت.

گل آرایی حرفه ای میزهای تزیینی و یادبود: این میزها در واقع نمونه و نماد هر تشریفات می تواند باشد. بنابراین هر چه زیباتر باشد احساس بهتری را در تشریفات ایجاد خواهد کرد. 

گل آرایی میز شام: از بخش هایی از مجلس که نشانه احترام به مهمان محسوب می شود میز شام است؛ مسئولیت تشریفات همواره باید نسبت به تمیزی، مرتب بودن و زیبایی میز شام دقت و توجه لازم را داشته باشند و از متخصصین گل آرایی بخواهند به زیباترین شکل ممکن میز را برای مهمانان تزئین کنند.

(جعبه ابزار www.jabe-abzar.com)

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882