loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
دکوراسیون نشیمن مدرن,6 ایده که ساده از کنارشان رد می شوید!
52 : 12 : 11 , 19 / شهریور / 1397

دکوراسیون نشیمن مدرن,6 ایده که ساده از کنارشان رد می شوید!

دکوراسیون نشیمن مدرن با اضافه کردن عثمانی

اولین ایده ای که می خواهم به شما یادآوری کنم استفاده از عثمانی ها در دکوراسیون نشیمنتان است. علت این کار این است که علاوه بر استفاده به عنوان یک میز جلومبلی، قابلیت به کارگیری برای نشستن را نیز دارد. در واقع در نقش یکمبلمان چندمنظوره در دکوراسیون شما عمل کرده و به خصوص در نشیمن های کوچک کارایی زیادی خواهند داشت. نکته دیگری که در مورد آن ها وجود دارد این است که با طرح ها و نقش های مختلف با هر دکوراسیونی ست می شوند و حتی نمونه های قدیمی وسنتی شان می توانند تضاد زیبایی را به وجود بیاورند. 

به کارگیری آینه در دکوراسیون نشیمن مدرن

اغلب طراحان آینه ها را از لحاظ استراتژیک در فضاهای کوچک قرار می دهند تا به کمک آن ها بتوانند به بزرگ تر و روشن تر نشان داده شدن آن فضا کمک نمایند. اما می خواهم به شما بگویم که فارغ از ابعاد و اندازه می توانید به راحتی از آینه های بزرگ استفاده نمایید. با این کار یک نقطه کانونی در دکوراسیونتان به وجود می آورید که این کار در طراحی های مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. البته برای ایجاد جلوه بیش تر، می توانید آن را در نزدیکی یک منبع نور مانند چراغ آویز و حتی چند شمع کوچک قرار دهید. در صورت امکان، یک آینه را در کنار پنجره قرار دهید تا توهم وجود یک پنجره دیگر را به وجود آورد

توجه به سقف در دکوراسیون نشیمن مدرن

همان گونه که یک فضا دارای سطوح عمودی یعنی دیوارهاست، سطوح افقی کف و سقف را نیز دارا می باشد. در بسیاری از موارد به کف سازی و انتخاب متریال اهمیت زیادی داده می شود اما سقف را نادیده می گیریم. اگر دیوارها و سقفتان سفید است و احساس می کنید که بیش از اندازه خالی و ساده به نظر می رسند و یا خانه تان ارتفاع سقف بلندی دارد، می توانید از تزیین سقف استفده نمایید. این کار باعث می شود که که در هنگام قرار گرفتن در آن فضا، چشم ما ناخودآگاه به سمت بالا جذب شده و تنوع بصری را افزایش بدهد. به کار بردن پرده های بلند از کف تا سقف یک شیوه شیک و ساده برای رسیدن به این هدف هستند.

رنگ های خنثی در دکورسیون نشیمن

یکی از محبوب ترین ایده ها برای رسیدن به یک دکوراسیون مدرن و امروزی، پالت رنگ های خنثی در دیوارها، سقف و مبلمان است. این رنگ ها تمایل به روشن تر نشان داده فضا و بازتان نور دارند و از مهم ترین مزیت هایشان می توان به این اشاره داشت که به راحتی با هررنگ دیگری ست می شوند

مبلمان ساده برای دکوراسیون نشیمن مدرن

هنگام خرید مبلمان، وزن بصری (سنگنی و سبکی ) آن را در نظر بگیرید. این مفهوم که به رنگ و ابعاد و اندازه مبل ها بستگی دارد، به راحتی می تواند نشیمن شما را مدرن یا قدیمی و کلاسیک نشان دهد. هر چقدر از مبلمان های راحتی ساده استفاده کنید به این هدف نزدیک تر می شوید. سعی نمایید مبل های کلاسیک و استیل پرکار و پرتزیینات را کنار بگذارید. در مورد رنگ ها هم رنگ های روشن وزن بصری کم تری داشته و به اصطلاح مبل را سبک تر نشان می دهند. اگر از نمونه های پایه دار استفاده نمایید در این راه کمک بیش تری به شما می کنند.

 

استفاده از سطوح در دکوراسیون نشیمن

این سطوح که هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی وجود دارند، به عنوان یک عنصر تکمیل کننده دکوراسیون به کار می روند. آینه، ساعت، سینی های تزیینی و ... بساری دیگر از وسایل در این دسته قرا دارند.

دکوراسیون اتاق نشیمن
هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882