loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
طراحی ورودی خانه
2 : 21 : 11 , 31 / خرداد / 1400

طراحی ورودی خانه

طراحی ورودی خانه 

 راهروی ورودی در هر خانه‌ای نیازمند یک میز کنسول است 

قرار گرفتن میز و آینه کنسول در این مکان بسیار کاربردی است و شما می‌توانید موبایل و کلید و حتی کفش‌های خود را در آن قرار دهید و از آینه آن هنگام خروج از منزل برای آماده شدن استفاده کنید. حتی می‌توانید صندلی کوچکی در کنار میز قرار دهید تا هنگام ورود و خروج و برای استراحت یا کفش پوشیدن استفاده کنید. اندازه و نوع میز و آینه استفاده شده در این مکان باید با توجه به اندازه منزل و خانه انتخاب شود. البته کاربردی بودن میز و آینه کنسول در این جا اهمیت بیشتری دارد ولی می‌توانید با انتخاب یک آینه کنسول چوبی ساده، این وسیله کاربردی را به بخشی از دکوراسیون خود تبدیل کنید.

به طور معمول، متداول‌ترین شکل برای در ورودی، مستطیل و نیم دایره است. اگر می‌خواهید فضای خود را حفظ کنید، شکل نیم دایره گزینه بسیار خوبی است. از آنجا که شکل نیم دایره منحنی است، توهم فضای بیشتری را ایجاد می‌کند درصورتی که باعث نمی‌شود منطقه ورودی شما احساس تنگی کند. از طرف دیگر، مستطیل دارای مزیت داشتن سطح مساحت بیشتری است. از این رو، اگر می خواهید وسایل تزئینی را روی میز قرار دهید (به عنوان مثال گیاه و گلدان، شمعدان، چراغ) گزینه بسیار خوبی است. به طور معمول، شکل مستطیل با کشوها نیز ارائه می‌شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید کلیدها و سایر وسایل دم دستی را روی میز ورودی بگذارید، یک انتخاب عالی است.

طراحی راهرو 

دیگر مکان مناسب برای قرار دادن میز و آینه کنسول از نظر این طراح، راهرو است. این محیط در صورتی برای قرار دادن میز و آینه مناسب است که به اندازه کافی پهن باشد وگرنه عبور و مرور از آن سخت خواهد شد. در همچین جایی شما نمی‌توانید میز معمولی قرار دهید چون بزرگ است و باعث سخت شدن عبور و مرور می‌شود اما میز کنسول به اندازه کافی نازک است که باعث آزار نشود. می‌توانید روی آن آینه، گل و گیاه و شمعدان یا چراغ و دیگر وسائل تزئینی قرار دهید

 جهت سفارش انواع کمد دیواری کابینت اشپزخانه کنسول و آینه یا کنسول میز  سرویس تخت کودک و نوجوان و والدین باما تماس بگیرید ( بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت)  

www.jabe-abzar.com

 

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882