loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
8 رنگ پرکاربرد برای دکوراسیونی بی عیب و نقص
18 : 16 : 9 , 4 / تیر / 1397

8 رنگ پرکاربرد برای دکوراسیونی بی عیب و نقص

رنگ آبی

تجربه رنگ کردن با رنگ های عمیق و سایه های تیره تر می تواند تهدید کننده باشد اما آبی یک رنگ قدرتمند و پیچیده است که میتواند حتی در فضاهای کوچک احساس زندگی و جنب وجوش ایجاد کند. Mat Sanders  میگوید:من فکر میکنم مردم دیوارهای خانه شان را باید تنها آبی،سفید،مشکی ویا صورتی کنند زیرا که باید به آن ها به عنوان رنگ خنثی توجه کنید.

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای رنگ محبوبی است.اما Abby Wolf-Weiss (طراح)به طور خاص این رنگ را بهترین رنگ برای تطبیق پیشنهاد میکند.او توصیه میکند که شخصی را پیدا کنید که درکنار این رنگ از رنگ صورتی و کبود استفاده کند و اتاق هر شخص را متناسب با آن نقاشی کند.

رنگ کرم

Wolf-Weiss میگوید:من از رنگ کرم برای دیوارهای اتاق نشیمن،خانه ای که خانم آن خانه به دنبال زرق و برق است استفاده میکنم و همچنین این کار برای دیوار های بقیه اتاق ها که می خواهند لوکس به نظر آید،انجام خواهم داد.

رنگ آبی روشن

Sarah Magness یک از طراحان داخلی می گوید:من عاشق رنگ آبی روشن در سقف و رنگ کرمی پوست تخم مرغی در دیوارها می باشم.ترکیب این دو رنگ باعث ایجاد فضای دراماتیک بدون هیچ تأثیر نامطلوب بر مبلمان.چه کسی می تواند در مقابل سقف آبی آسمان مقاومت کند؟

رنگ خاکستری سبز

نه سبز و نه خاکستری،این رنگ نرم و ملایم و به رنگ مرجان های دریاست.انتخاب این رنگ برای دیوارهای پشت قفسه،باعث جلوه بیشتر ظروف سفید شده و همچنین با قفسه چوبی همخوانی زیادی دارد.این رنگ،به تنهایی رنگ قدرتمندی است اما رنگی نیست که باعث غلبه بر سایر اجزا و رنگ ها شود.

رنگ خاکستری روشن

خاکستری بهترین رنگ برای کسانی رنگ سفید دیوار را نمی خواهند اما یک رنگ خنثی و ملایم برای دیوار را دوست دارند است.خاکستری نه یک رنگ خیلی روشن و نه یک رنگ خیلی تیره است و تمییز کردن این رنگ بسیار راحت است.

رنگ قهوه ای دودی

این رنگ خنثی،هر نوع وسیله و مبلمانی را زیبا تر نشان می دهد. این یک رنگ جهانی برای  هر دو فضا داخلی سنتی و مدرن است و یک پس زمینه عالی برای خاکستری است.

رنگ خاکستری ملایم

رنگی شیک و احساس راحتی زیادی در فضا ایجاد میکند و نه تنها برای دیوار مناسب است بلکه برای سایر المان های محیط نیز رنگ مناسبی است.این رنگ تفاوت کمی با رنگ سفید دارد ولی به اندازه ای سفید خنثی نیست و میتواند بقیه فضا رو تکمیل کند.به استفاده از رنگ های دیگر وپرش های رنگی در محیط توجه کنید.

 

8 رنگ پرکاربرد
هدیه ی ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882