loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
دکوراسیون داخلی منزل با چوب,این جاها قشنگ تر به چشم میاد!
20 : 43 : 10 , 22 / خرداد / 1397

دکوراسیون داخلی منزل با چوب,این جاها قشنگ تر به چشم میاد!

طراحی و ساخت درب های داخلی خانه را می توان از پرکاربردترین مصارف چوب در دکوراسیون دانست.

شما می توانید با توجه به نوع و سبک دکوراسیون منزل خود از درب های مدرن یا کلاسیک استفاده نمایید. ترکیب چوب و شیشه هم از قدیمی ترین سبک ها است که اگر در جای مناسب خود استفاده شود می تواند فضای شما را به کلی دگرگون سازدکاربردهای درب چوبی فضاهای مختلف خانه، از درب ورودی ساختمان و واحد گرفته تا درب اتاق خواب ها را شامل می شود. در هر حال به هماهنگی درب با دکوراسیون خود دقت و توجه کافی را داشته باشید.

کاربرد چوب در طراحی آشپزخانه

اگر می خواهید که آشپزخانه به خودی خود، نمایی پاک و تمیز داشته باشد و به عنوان قلب خانه در منزلتان بدرخشد، ترکیب المان های چوبی طبیعی و رنگ های ساده، ایده ای بسیار عالی برای این کار است و این مزیت اضافی را نیز دارد که می تواند با سلایق مختلف سازگار شود. این روش طیف گسترده ای از سبک های متمایز و جذاب مانند سبک های مکدرن و حتی کلاسیک را برای آشپزخانه ایجاد می کنند         آشپزخانه چوبی به سبک مدرن

در طراحی این آشپزخانه ها تا حد امکان سعی بر طراحی یک دکوراسیون آشپزخانه ساده، شیک و تمیز بوده است. این امر باعث شده است که از دکوراسیون آشپزخانه های شلوغ و سرگیجه آور فاصله گرفته شود و شخصی که در آن مشغول به فعالیت است با تمرکز بهتری به فعالیت خود بپردازد. در استفاده از این سبک می توانید چوب با رنگ های قهوه ای روشن یاتیره به کار ببرید اما نا گفته نماند که برای انتخاب رنگ های دیگر هم دستتان کاملا باز است. این به سلیقه شما بستگی دارد که بخواهید از چوب به حالت طبیعی خودش استفاده کنید و یا آن را رنگ آمیزی نمایید.

در استفاده از چوب در دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن علاوه بر رنگ، باید به میزان استفاده از آن نیز دقت کنید. اگر آشپزخانه بزرگی دارید می توانید برای کابینت ها، اپن و حتی بخش هایی از دیوار نیز از چوب به خصوص به رنگ قهوه ای تیره استفاده نمایید. اما اگر آشپزخانه کوچک است و فضای کمی برای مانور دارید، فقط برای کابینت ها و آن هم به رنگ روشن به کار ببرید.

آشپزخانه چوبی به سبک کلاسیک

در مدل آشپزخانه های کلاسیک هم آشپزخانه سنتی وجود دارند و هم آشپزخانه اپن و یا جزیره ای. اما هیچ کدام مانع از حضور چوب در فضای آشپزخانه نمی شوند. معمولا در این سبک، در کل آشپزخانه یک تم رنگی و متریال مشخصی وجود دارد و تنوع برای انتخای رنگ، طرح و مصالح کاهش پیدا می کند.

برای طراحی دکوراسیون کلاسیک نیاز به فضای بیش تر به شدت احساس می شود. در واقع برای یک طراحی دکوراسیون کلاسیک در آشپزخانه طراح نباید با محدودیت فضا مواجه باشد چون نتیجه دلچسبی در پی نخواهد داشت. در واقع به همین علت است که خیلی ها می گویند طراحی دکوراسیون کلاسیک مخصوص قشر مرفه است.

دکوراسیون داخلی منزل با چوب
هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882