loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
دیوارپوش سه بعدی طرح آجر
5 : 13 : 10 , 3 / دی / 1398

دیوارپوش سه بعدی طرح آجر

دیوارپوش طرح آجر


آجر ، از متریالهای قدیمی در صنعت ساختمان سازی است که امروزه با عنوان دیوارپوش آجری وارد بازار دکوراسیون داخلی شده است . دیوارپوش طرح آجر به دو دسته اصلی تقسیم میشود که شامل ورق کامپوزیت طرح آجر و دیوارپوش آجری میباشد؛ که هر یک دارای ویژگی های مختص به خود میباشند. به طور خلاصه دیوارپوش کامپوزیت تنها طرح آجر را دارد و پس از نصب باید رنگ شود اما دیوارپوش آجری با رنگ در کوره ها در قالب های آجری به ضخامت کم تولید میشود .

این متریال دوست داشتنی را میتوان چه در نمای خارجی ساختمان و چه در دکوراسیون داخلی استفاده نمود. اضافه کردن حسی گرم و دوست داشتنی به فضای دکوراسیون داخلی توسط دیوارپوش آجری به راحتی قابل اجرا میباشد. انواع متفاوتی از طرح و رنگ آجر نیز پیش روی مخاطبان در دکوراسیون داخلی وجود دارد ، همچون دیوارپوش آجری سفید ، سنتی و یا همان قرمز آجری و... که میتوان با توجه به سبک خود یکی از آنها را برای اجرا انتخاب نمایید که در ادامه توضیحات بیشتری در این باب داده شده است.

برای آشنایی بیشتر با دیوارپوش های طرح آجر همچون ویژگی ، ابعاد ، نحوه ی نصب ، قیمت و رنگبندی باقی مطلب را مطالعه فرمایید، تا بتواند شما را به جهت انتخابی مناسب و با دید بازتری سوق دهد.

دیوارپوش کامپوزیت طرح آجر

این دیوارپوش همانطور که از نام آن پیداست از جنس کامپوزیت میباشد. مواد تشکیل دهنده ی کامپوزیت پلی استر و رزین میباشد. ابعاد هر ورق کامپوزیت 1.30 در 2.30 میباشد که حدود 12 کیلوگرم وزن هر ورق میباشد.

دیوارپوش کامپوزیت با طرح های مختلفی از سنگ و آجر بصورت خام بر روی دیوار نصب میشود . ورقهای کامپوزیت طرح آجر قابلیت رنگ پذیری دارد و به همین رو پس از اجرا و سمباده کشی رنگ مورد نظر شما بر روی دیوارپوش کامپوزیت زده میشود.

دیوارپوش طرح آجر کامپوزیتی با نصب سریع ، مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت توانسته جایگاه خود را به عنوان دیوارپوش مناسب کسب نماید. تنها ایرادی که میشود به این دیوارپوش گرفت عدم مقاومت در برابر ضربات سخت و محکم میباشد و باعث ایجاد ترکهای ریز بر روی دیوارپوش میشود.امکان اجرای این ورق های طرح آجر چه در داخل و چه در خارج از ساختمان امکان پذیر بوده و قابلیت شستشو و مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت را نیز دارد.

دیوارپوش آجری

دیوارپوش آجری ، کاملا از جنس آجر و دقیقا به همان ابعاد و اندازه تولید میشود با این تفاوت که ضخامت آن به 8 میلیمتر تا 2 سانتی متر تقلیل یافته است (بسته به محیط ، ضخامت مناسب را انتخاب مینمایید)، که همین تغییر سبب شده تا به عنوان دیوارپوش مورد استفاده قرار بگیرد. برای نصب دیوارپوش آجری ، آجرها به صورت تک تک با چسب و صلیب نگهدارنده بر روی دیوار توسط نصاب حرفه ای جایگذاری و تثبیت میشود ، که نوع چینش آجرها در زیبایی نهایی دیوارپوش بسیار اثرگذار و مهم میباشد. و در انتها با ملات و پودر بندکشی مخصوص درزهای میان آجرها را میگیرند.

رنگ بندی آجر و پودر بندکشی بسیار متنوع میباشد که سبب میشود این محصول برای تمامی سبک های دکوراسیون داخلی قابل استفاده شود. به عنوان مثال دیوارپوش آجری سفید برای دکوراسیون داخلی مدرن بسیار مناسب و رنگ های قرمز برای مکان های سنتی میتواند مورد استفاده قرار بگیرند. البته استفاده از هر رنگ برای تمامی سبک های دکوراسیون داخلی بلا مانع بوده و تنها نیاز به کمی خلاقیت و آگاهی در مورد چیدمان و ترکیب دکوراسیون داخلی نیاز دارد.

این محصول دکوراتیو به دو صورت نیز تولید میشود: در دمای 70 درجه که تنها میتوان این متریال را در دکوراسیون داخلی اجرا کرد و نوع نسوز که با عنوان آجر نما نیز شناخته میشود و در دمای بالاتر تولید و امکان اجرای آن در محیط بیرونی نیز فراهم شده است. همچنین برای زیبایی بیشتر و ایجاد یک دیوارپوش سه بعدی میتوانید به صورت ترکیبی از ضخامت 1 و 2 سانتی استفاده نمایید ، چرا که چهره ای طبیعی تری را از خود بجای میگذارد.

مزیت دیوارپوش آجری

از جمله کاربردهای آجر ، استفاده از آن در دکوراسیون داخلی است. اما استفاده خام از آجرهای طبیعی چهره جذابی نخواهد داشت، ولی به تازگی دیوارپوش طرح آجر به کمک طراحان دکوراسیون داخلی شتافته است. این محصول از جنس طبیعی آجر اما با ضخامت بسیار پایین میباشد.

ظاهری که این متریال به فضای شما میبخشد بسیار زیباتر و دوست داشتنی تر خواهد بود.دارای رنگ آمیزی و تنوع رنگ بسیار بالاست .دیوارپوش طرح آجر نسوز بوده و همین طبع در برابر حرارت و آتش مقاومت بالایی خواهد داشت.امکان استفاده از این دیوارپوش بر روی دیوارهای نم دار وجود دارد .دوام و طول عمر بالایی نیز دارد.

رنگبندی دیوارپوش آجری بسیار متنوع بوده و مزیتی که این محصول دارد این است که رنگ ها در طی پروسه ی تولید به مواد اضافه و پخته میشود به همین جهت رنگ های آن ثابت بوده و در طول زمان تغییری نمیکند.

همچنین رنگبندی پودر بندکشی این محصول نیز بالا بوده و شما میتوانید درزها را با رنگهای سفید ، قهوه ای ، مشکی ، طوسی ، قرمز پر نمایید و همین موضوع سبب شده تا تنوع بالای طرح و رنگ را ایجاد نماید.

دیوار آجری برای چه مکان هایی مناسب است؟

دکوراسیون داخلی منزل ، رستوران ها و کافی شاپ ، دکوراسیون داخلی تجاری و مغازه و هر مکانی که نیاز به یک دکوراسیون داخلی شیک و متفاوت با کمترین هزینه را دارد میتوان استفاده کرد.

www.jabe-abzar.com

هدیهما به شا آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882