loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
خدمات ساختمانی جعبه ابزار
50 : 10 : 11 , 23 / آذر / 1398

خدمات ساختمانی جعبه ابزار


شرکت خدمات ساختمانی جعبه ابزار
 

شرکت خدماتی جعبه ابزار با 10 سال سابقه در زمینه ساختمانی این امکان را به کاربران خود میدهد تا هر خدمتی را که در منزل مغازه ویلا یا محیطی که در آن قرار دارند در هر ساعت از شبانه روز از طریق سایت بصورت آنلاین و حضوری سفارش دهند که شامل صفرتا صد پیمانکاری,بازسازی,نوسازی و فروش مصالح می شود.
 

خدمات جعبه ابزار:
پیمانکاری و بازسازی صفر تا صد ساختمان
تخریب،نوسازی،مقاوم سازی،تعمیرات طراحی و ساخت تخصصی باغ و ویلاواستخر، از صفرتا صد طراحی و ساخت سوله از صفرتاصد فنداسیون فلزی و بتونی/دیوارچینی/سنگ کاری/نما رومی و کلاسیک/آجرنما/کاشی و سرامیک/پارکت/گچکاری و گچبری/سیمانکاری و سیمانبری/انواع نمای سیمانی/موزاییک/پنجره upvc/سقف 

طراحی داخلی و خارجی
شرکت جعبه ابزار با ارائه ی خدمات معماری دکوراسیون داخلی ، طراحی و اجرای نما و با حضور تیم مجربی از مهندسین معماری سازه و تاسیسات، بر آن است تا پروژه های مسکونی، تجاری و اداری را با بالاترین کیفیت و در مناسب ترین زمان ارایه دهد.
تخصص ما بازسازی دکوراسیون داخلی ساختمان های قدیمی و نو به بهترین شکل ممکن با استفاده از جدیدترین متدهای روز و با کمترین هزینه است.


کابینت 
کابینت قلب هر خانه ای است. پس لازمه که حتما به هنگام طراحی، به اون توجه بسیار زیادی بشه. کابینت ها نقش خیلی مهمی در زیباسازی دارن و کسی هم منکر کاربرد بسیار زیاد اون ها نیست! همه این مواردی که گفتیم، بیانگر اهمیت خیلی زیاد کابینت های آشپزخانه بود. کابینتی که امروزه هیچ آشپزخانه ای رو نمیتونیم بدون اون تصور کنیم!
کناف
 به عنوان برند پیشرو در زمینه ی ساخت و ساز خشک در سطح ایران و جهان شناخته شده و با استقبال روز افزون سازندگان مواجه شده است.یکی از مهم ترین دلایل استقبال از کناف حذف ملات و اتصالات پیچی و سرعت و کیفیت بالا ، توام با قیمت مناسب می باشد.
بسیاری از سازندگان کناف به عنوان جایگزینی برای رابیتس کاری و یا نسل جدید سقف کاذب شناخته می شود.اما درواقع کناف علاوه بر سقف کاذب امکان انواع دیوارهای جداکننده ، پوششی ، دکوراتیو و سقف های مشبک و خاص را فراهم آورده و برای شناخته شدن به عموم جامعه راه درازی را دارد.


کاغذ دیواری
در زمینه فروش  و اجرای کاغذ دیواری از جمله کاغذ دیواری ایرانی و کاغذ دیواری خارجی و کاغذ دیواری سه بعدی در انواع قیمت ها، از کاغذ دیواری ارزان تا کاغذ دیواری لوکس و لاکچری  کاغذ دیواری های ضد آب و ضد رطوبت فعال می باشد و امکان ارسال این محصولات به سراسر ایران را دارد.کاغذ دیواری یکی از پر کابردترین محصولات دکوراسیون داخلی است که در همه زمینه ها و سبک های دکوراسیون داخلی ، چه دکوراسیون مدرن و چه دکوراسیون کلاسیک کاربرد فراوان دارد و قابل استفاده در تمام مکانهای اداری، تجاری و مسکونی می باشد.به دلیل تنوع بسیار زیاد کاغذ دیواری ، مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته و برای هر سلیقه ای طرح و نقشی مناسب یافت می شود.کاغذ دیواری در انواع کاغذ دیواری کلاسیک ، کاغذ دیواری مدرن ، کاغذ دیواری اسپرت ، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری گل برجسته ....

وغیره.........


انجام کار شما با قیمت مناسب
جعبه ابزار قیمت های منصفانه را برای هر خدمت ارائه می کند. با ما تماس بگیرید 09123768908__09113135976

مازندران و تهران 

هدیه ما به شماآرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882