loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
حمام و سرویس بهداشتی
57 : 32 : 8 , 17 / مرداد / 1398

حمام و سرویس بهداشتی

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی!

آرامش یکی از نیازهای اولیه ی هر فضایی محسوب می شود،  و یکی از راه های تزریق آرامش به فضای دکوراسیون خود استفاده از اصول فنگ شویی برای بخش های مختلف خانه است.

اصل اول فنگ شویی حمام: نظافت

یکی از اصول فنگ شویی که پیش از هر موضوعی برای فضای حمام و سرویس بهداشتی خود باید در نظر بگیرید نظافت و نظم این فضا می باشد. فضای تمیز و درخشان می تواند انرژی مثبت موجود در فضای حمام شما را دو چندان کند، همچنین طبقه بندی و نظم دهی لوازم موجود در فضا می تواند بار روانی مناسبی را برای شما ایجاد کند و ذهن شما را از آشفتگی و نابسامانی نجات دهد.

اصل دوم فنگ شویی حمام: تهویه

تهویه یکی از مهمترین اصولی است که به لحاظ بالا بردن طول عمر فضای حمام شما نیز باید رعایت شود، اگر فضای حمام شما از تهویه ی طبیعی برخوردار نیست باید به سرعت اقدام به برقراری تهویه ی مصنوعی برای آن کنید و در نظر داشته باشید که این تهویه مناسب می تواند فضای گرفته ی حمام شما را به یک فضای دلپذیر و سرشار از انرژی تبدیل کند.

اصل سوم فنگ شویی حمام: رنگ

انتخاب رنگ مناسب برای فضای حمام و سرویس بهداشتی شما  یکی از اصول اولیه فنگ شویی حمام می باشد. رنگ انتخابی شما باید تونالیته ی نسبتا گرم و ملایمی داشته باشد همچنین این رنگ باید آرامش فضای حمام و سرویس بهداشتی شما را دوچندان کند پس ملایم بودن آن کمک شایانی به این موضوع خواهد کرد، توجه داشته باشید انتخاب رنگ هایی گرم از تونالیته ی طبیعت برای فنگ شویی حمام شما بسیار مناسب خواهد بود.

اصل چهارم فنگ شویی حمام: اشکال

بعد از رنگ نوبت به انتخاب اشکال مناسب برای نوع کاشی کاری ها وسایر لوازم موجود در حمام می رسد. استفاده از کاشی کاری های مثلثی شکل، اشکال و لوازمی با گوشه های تیز همه و همه از موارد مغاییر با اصول فنگ شویی در حمام شما می باشد، با رفع این موارد و انتخاب اشکالی با گوشه های نرم مثل وان و یا سایر ملزومات حمام تان می توانید انرژی مناسبی به فضای حمام تان ببخشید.

اصل پنجم فنگ شویی حمام: آینه

انتخاب ملزومات دکوراسیون حمام تان باید در راستای تقویت انرژی و بالا بردن میزان آرامش در فضای شما باشد برای این منظور می توانید از یک عنصر قدرتمند در اصل فنگ شویی به نام آینه کمک بگیرید آینه شما می تواند به سادگی فضای حمام شما را دو برابر کند و انرژی مثبت را در فضای شما به جریان بیاندازد.

اصل ششم فنگ شویی حمام: گیاهان

یکی از اصول فنگ شویی انتخاب گیاه مناسب و دافع انرژی منفی برای فضای دکوراسیون می باشد، بامبو یکی از این گیاهان منحصر به فرد است که یکی از عناصر اصلی علم فنگ شویی می باشد اما شما می توانید گیاه مناسب فضای حمام تان را انتخاب کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون تان ببخشید.

اصل هفتم فنگ شویی حمام: لوازم دکوری

توجه داشته باشید که در علم فنگ شویی هیچ عنصری صرفا جهت زیباسازی محیط انتخاب نمی شود بلکه کاربردی انرژی بخش نیز دارد. انتخاب لوازم دکوری نیز باید بر همین اساس صورت گیرد، بنابراین از لوازمی مانند شمع و عطر و عودهای مناسب برای فضای حمامتان استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی جریان انرژی مثبت را در فضای شما دو چندان کند. 

جعبه ابزار دکتر خانگی شماست

(جعبه ابزار www.jabe-abzar.com)

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882