loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
کابینت های گلاس
57 : 4 : 11 , 6 / مرداد / 1398

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس

از جمله مهمترین اجزای هر آشپزخانه,کابینت ها هستند که می توانند علاوه بر کاربردی بودن به زیبایی فضای داخلی آشپزخانه کمک زیادی کنند. زیبایی و جذابیت طرح و رنگ کابینت بر روی دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی دارد.

یکی از جدید ترین مدل های کابینت که برای خانه های مدرن استفاده می شود,کابینت های ها گلاس هستند.

 

*کابینت های گلاس چیست؟

کابینت های گلاس کابینتی مقاوم است که از چوب های ام دی اف ساخته می شود و روکش پلاستیکی و براق و شیشه ای آن تنها تفاوتش باکابینت ام دی اف است. همین روکش ها قسمت اصلی و متمایز این نوع کابینت ها هستند که طرح آن ها را خاص و متنوع کرده و باعث زیبایی منحصر به فردشان شده است.

*چرا کابینت های گلاس؟

برای اینکه این نوع از کابینت ها را انتخاب کنیم، دلایل متعدد و مهمی وجود دارد که به چند مورد اشاره می کنیم و در ادامه توضیح می دهیم:

  • منبع نور بودن
  • سادگی و زیبایی
  • دیر کثیف شدن و به راحتی تمیز شدن
  • امکان تغییر دستگیره ها با سلیقه ی شخصی
  • داشتن طرح های مختلف ساده و موج دار
  • داشتن جلوه ای زیبا و خاص

*کابینت های گلاس، منبعی برای نور

از آن جایی که کابینت های گلاس دارای سطحی صیقلی و صاف و بسیار براق هستند، بنابراین می توانند با رفلکس نور محیط بیرونی و داخلی، خود منبعی از نور به شمار روند. این ویژگی به خصوص برای آشپزخانه هایی که نور کمتری دارند، مناسب تر بوده و موجب روشنایی آشپزخانه می شود.

*زیبایی نهفته در سادگی کابینت های گلاس

یکی دیگر از مزیت های کابینت های گلاس، سادگی آن است. این سادگی باعث می شود تا هم در هنگام خرید، دستمان برای انتخاب طرح کابینت باز باشد و هم رنگ سایر اجزای آشپزخانه ها را بسیار راحت تر و جذاب تر با این کابینت ها هماهنگ کنیم.

*سطوح مختلف کابینت های گلاس را تمیز تحویل بگیرید و به راحتی تمیز کنید!

دردسر بسیاری از افراد که با آشپزخانه سر و کار دارند، مرتب کردن و تمیز کردن آشپزخانه است. اکثر کابینت های موجود در بازار دارای سطوح برجسته و فرو رفته هستند که باعث می شوند سطح کابینت سریع گرد و خاک گرفته و یا چرب و کثیف شود که تمیز کردن این سطوح کار ساده ای نیست. اما کابینت های گلاس به این مسئله به خوبی توجه کرده است؛ چرا که سطح آن به دلیل صاف و یکدست بودن در ابتدا دیر کثیف می شود و در صورت کثیفی، می توان سطوح آن را به راحتی با یک دستمال تمیز کرد.

 *کابینت های گلاس سفید مشکی

یکی از مدل های بسیار شیک کابینت برای آشپزخانه های مدرن، کابینت های گلاس سیاه و سفید است. استفاده از این ترکیب رنگی علاوه بر زیبا کردن آشپزخانه، نمای بسیار لوکسی به آن می بخشد.

*با کابینت های گلاس، آشپزخانه ای خاص طراحی کنید!

اگر به دنبال طراحی آشپزخانه ای خاص و منحصر به فرد و متناسب با خانه ی خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کابینت های گلاس است. کابینت هایی جذاب و زیبا، که جان تازه ای هم به زندگی ما و هم به زندگی آشپزخانه می بخشد.

جعبه ابزار دکتر خانگی شماست

(جعبه ابزار www.jabe-abzar.com)

 

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882