loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
مبلمان فضای باز
49 : 16 : 12 , 29 / تیر / 1398

مبلمان فضای باز

انتخاب مبلمان فضای باز و لذت استراحت در هوای آزاد

استراحت در فضای آزاد خانه، آن هم در هوای بهاری و تابستانی حسابی می‌چسبد. فرصت غرق شدن در آرامش یک مبل راحت، تماشای آسمان آبی و صد البته لذت تجربه‌ی طعم یک دسر خنک، آرامش بی‌نظیری به همراه خواهد داشت. برای فرار از هیاهوی زندگی و خستگی‌های روزانه، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به فضاهای باز خانه خود همچون حیاط، بالکن، باغچه و... بیندازید و برای زیباسازی آن فکری بکنید.

فضاهای باز خانه را خوب بررسی کنیم

دکوراسیون فقط مختص داخل خانه نیست، حیاط، بالکن، کنار استخر، پاسیو یا باغ و باغچه هم نیاز به یک چیدمان آرامش‌بخش و خوش‌رنگ دارد. اگر دستی به سر و روی این قسمت از خانه بکشید، خودتان عاشق آن خواهید شد. جایی دنج که فرصت کنید با خودتان خلوت کنید، چایی بنوشید یا با دوستان‌تان دور هم جمع شوید و یک روز عالی بسازید. بنابراین به سراغ فضای باز خانه بروید و اندازه‌ی آن را برای قرار دادن وسایلی که به زیبایی و راحتی‌اش کمک کند، خوب بررسی کنید.

زیبایی فضای باز خانه را دست کم نگیرید

یکی از اشتباه‌های بزرگ چیدمان، استفاده از میز و صندلی‌های کهنه و زشت برای فضاهای باز خانه است. میز و صندلی‌هایی که علاوه بر بدچهره بودن و صدای قژقژ و خشکی تکیه‌گاه آن‌ها، آرامش را از شما می‌گیرد. وقت آن رسیده که خودتان را از شر این میز و صندلی‌های بدقیافه راحت کنید و از نو برای چیدمان دست به کار شوید.

نظرتان در مورد مبلمان حصیری با بالش‌های بزرگ و راحت چیست؟ از همان‌هایی که می‌شود با خیال راحت در جای گرم و نرم خود تکیه بدهید و از هوای آزاد لذت ببرید. اگر فضای آزاد خانه شما جمع‌وجور است، پیشنهاد ما به شما میز و صندلی‌های چوبی یا فلزی با طراحی‌ها شیک و راحت است تا فضای باز خانه‌تان را به جایی دنج و متفاوت با سایر قسمت‌ها تبدیل کند.

یک گوشه دنج در حیاط بزرگ خانه بسازید

اگر شانس این را دارید که از فضای آزاد یک باغ و باغچه یا حیاط بزرگ استفاده کنید، انتخاب‌های بیش‌تری برای دکوراسیون دارید. یک گوشه از این فضا را انتخاب کنید و یک دست مبلمان یا میز صندلی راحت در آن بچینید. استفاده از گل و گیاهان رنگارنگ و سرسبز را در کنار این مبلمان فراموش نکنید.

در کنار انتخاب یک دست مبلمان و میز صندلی راحت، پیشنهاد می‌کنیم یک قسمت از فضای باز را به باربیکیو اختصاص دهید و لذت خوردن کباب آخر هفته را با جمع خانواده در طبیعت سبز خانه از دست ندهید. برای یک چیدمان مطلوب، می‌توانید از چتر و آلاچیق نیز کمک بگیرید و از استراحت در زیر سایه خنک، آن هم در هوای تابستانی لذت ببرید.

برای روزهایی از سال که خنکای سایه، حریف گرمای آتشین تابستان نمی‌شود، بهتر است از پنکه‌های مه پاش کمک بگیرید. این پنکه‌ها با رطوبت مطلوبی که تولید می‌کنند، گرمای طاقت‌فرسا را مهار و به حفظ هوای خنک محیط کمک می‌کنند. اگر متراژ فضای باز خانه، به شما امکان استفاده بیش‌تری می‌دهد، حتماً قرار دادن یک صندلی تابی حصیری را فراموش نکنید. همچنین استفاده از تخت‌های کنار استخری، آرامش و لذت فضای باز خانه شما را تکمیل می‌کند. یک چرت کوتاه در یک ظهر تعطیل، روی این تخت‌ها حسابی لذت‌بخش است.

جعبه ابزار دکتر خانگی شماست

(جعبه ابزار www.jabe-abzar.com)

 

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882