loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
چمن مصنوعی و مزیت های آن نسبت به چمن طبیعی
31 : 23 : 9 , 27 / تیر / 1398

چمن مصنوعی و مزیت های آن نسبت به چمن طبیعی

چمن مصنوعی و مزیت های آن نسبت به چمن طبیعی

چمن مصنوعی تنها یک کفپوش نیست، تنها در موارد ورزشی به کار نمی رود و تنها استفاده آن در دکوراسیون و معماری هم نیست. چمن مصنوعی محصولی ساخته از پلاستیک با علم روز دنیا است که تحولی زیست محیطی در عرصه جهان محسوب می شود.

انواع چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در دو نوع تزئینی و ورزشی تولید و مورد استفاده قرار میگیرد.

ماندگاری چمن مصنوعی چقدر است؟

-کاربرد چمن مصنوعی در زمین های ورزشی 10 سال می باشد.

-برخلاف کاربرد ورزشی,چمن مصنوعی در کاربرد خانگی هیچ وقت خراب نمی شود.

-طول عمر چمن مصنوعی در فضاهای باز و باغ حدود 10 تا 12 سال می باشد.

چرا چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی مناسب است؟

معمولا در کشورهای اروپایی و در خانه های بزرگ و حیاط دار یا در باغ ها و باغچه ها محیطی را چمن طبیعی کرده و برای نگهداری سگ ها و گربه های خانگی از آن استفاده می کنند. یا حتی اگر در خانه های آپارتمانی هم از حیوانات خانگی نگهداری می کنند فضایی در بیرون از آپارتمان به این حیوانات اختصاص دارد. اما در چند سال اخیر این فضا از چمن طبیعی به چمن مصنوعی تغییر پیدا کرده است.

اول به دلیل مصرف بالای آب برای نگهداری از چمن طبیعی که حتی در آمریکا و کانادا ممنوعیت آن به قانونی مصوب تبدیل شده است. دوم بخاطر اینکه حیوانات خانگی با راه رفتن روی چمن طبیعی، کندن آن و همینطور آمدن به خانه تمامی خاک ها، آشغال ها و هر آنچه داخل خاک چمن طبیعی بوده است را با خود به داخل خانه می آوردند. اینجا بود که چمن مصنوعی جایگزینی منطقی برای چمن طبیعی در نگهداری از حیوانات خانگی شد.

با نصب چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی بخصوص سگ ها و گربه ها، به شما تضمین می دهیم که خانه تان پاکیزه تر می شود. سگ ها دوست دارند در حیاط بازی کنند و اگر یک نقطه کثیف یا گودال گل یا چمن مرطوب وجود داشته باشد، آنها به سرعت آن را پیدا خواهند کرد! شما دوست دارید حیوانات خانگی خود از فضای خارج از منزل لذت ببرند، اما هنگامی که آنها را به مکان های مختلف در خارج از خانه می برید، همیشه ناراحتی از کثیف شدن خانه را تجربه می کنید.

علاوه بر این وقتی که صرف تمیز کردن و پولی که صرف خرید محصولات برای تمیز کردن نه تنها خانه خود، بلکه سگ خود را نیز می کنید هم بیش از حد و گران است.

جعبه ابزار دکتر خانگی شماست

(جعبه ابزار www.jabe-abzar.com)

 

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882