loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
چند ایده برای نظم دهی سشوار و لوازم آرایشی
11 : 12 : 9 , 19 / تیر / 1398

چند ایده برای نظم دهی سشوار و لوازم آرایشی

چند ایده برای نظم دهی سشوار و لوازم آرایشی

تا به حال به محل مناسب وسایل آرایشی و بهداشتی مثل شانه ها و برس ها، سشوارها، سایر لوازم برقی پیرایشی فکر کرده اید؟ بهترین محل برای این ابزار پرکاربرد اما دست و پا گیر کجا می باشد؟ امروز در مجموعه جعبه ابزار  ترفند هایی برای طبقه بندی و نظم دهی این ابزار برای شما در نظر گرفته ایم با ما همراه باشید.

*کابینت حمام برای نظم دهی لوازم آرایشی

کابینت های حمام بهترین گزینه برای این منظور می باشند البته اگر فضای کافی در حمام خود داشته باشید می توانید یکی از این اکسسوری ها را به روی درب کابینت حمام خود نصب نمایید و سشوار و سایر لوازم آرایشی و پیرایش خود را روی آن قرار دهید. البته کشوهای میز آرایش هم محل مناسب دیگری برای این منظور هستند، می توانید یکی از آن ها را کمی عمیق تر بسازید و داخل آن را با جعبه ی تقسیم، تقسیم بندی کنید و سشوار و لوازم خود را در آن جای دهید برای این کار می توانید از یک نجار یا کارشناس کمک بگیرید.

*نظم دهی سشوار و لوازم آرایشی با باکس کوچک

یک ایده ی بسیار بامزه برای طبقه بندی شانه ها و برس های شما استفاده از باکس ها ی کوچک است که می تواند به خوبی فضای شما را سر و سامان دهد، حتما نیاز نیست که آن ها را داخل کشو های خود قرار دهید به راحتی می توانید برای آن ها فضای خاص تری را در نظر بگیرید، چمدان های قدیمی میزهای پایه بلند و یا گنجه ها بهترین گزینه برای شما می باشند خلاقیت خود را به کار بگیرید و لذت ببرید.

*نظم دهی سشوار و لوازم آرایشی در کشوها

کشو ها و کابینت های خود را برای این منظور طراحی کنید، پیش از آن که کابینت های خود را بسازید از نجارتان بخواهید یکی از آن ها را برای شما تعبیه کند با این کار فضای داخلی خود را از اغتشاش دور خواهید کرد و همیشه ابزارتان را منظم و مرتب دم دست خواهید داشت.

*جای سشوار را خودتان بسازید

همیشه نیاز نیست اکسسوری های داخل کابینت را بدهید برایتان بسازند به سادگی یکی از آن ها را تهیه کنید و پیچ به کابینت خود متصل کنید حتی اگر مهارت کافی داشته باشید می توانید یکی از آن ها را خودتان بسازید و ابزارهای پیرایشی خود را درون آن قرار دهید و لذت ببرید

*لوازم دکوری برای نظم دهی سشوار و لوازم آرایشی

می توانید از لوازم دکوری خود استفاده ی کاربردی داشته باشید، مثل همین طبقه های جنس فرفوروژه که به خوبی ابزار ها را نظم و ترتیب داده است، یکی از آن ها را برای میز آرایش یا کابینت حمام خود انتخاب کنید و فضای خود را دگرگون سازید. حتی می توانید از یک اهل فن کمک بگیرید و انواع مختلف آن رامحصرا برای خود داشته باشید.

*نصب سشوار بر روی دیوار

برای دیوارهای حمام خود باکس های تزیینی تهیه کنید این باکس ها می توانند سفالی یا پارچه ای یا چوبی باشند حتی می توانید آن ها را خودتان رنگ آمیزی کنید و لذت ببرید، با این کار علاوه بر اینکه شانه و برس ها و سشوار و سایر لوازم برقی پیرایشی خود را منظم و دم دست دارید دیوارهای ساده ی حمام خود نیز جلوه ی دیگری خواهید بخشید.

*طراحی مقرون به صرفه برای سشوار و لوازم آرایشی

یک ایده ی بامزه و مقرون به صرفه برای شما استفاده از یک لوله پلیکای دو سر ساده است! یکی از آن ها را بگیرید و رنگ دلخواه خود را به روی آن بزنید و یک جای کوچک و جمع و جور برای سشوار و لوازم برقی پیراشی خود درست کنید، حتی می توانید در رنگ آمیزی آن از بچه ها هم کمک بگیرید و لذت ببرید.

*استفاده از هنگر برای سشوار

استفاده از هنگرهای محکم هم ایده ی مقرون به صرفه ی دیگری برای لوازم برقی پیرایشی سبک شماست،می توانید آن ها را تهیه کنید و روی درب کابینت حمام یا کمد های خود نصب کنید و و ابزار و لوازم خود را روی آن آویزان کنید و به فضای خود نظم و ترتیب ببخشید.

www.jabe-abzar.com

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882