loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
کاغذ دیواری در دکوراسیون,6 نکته باریک تر از مو اینجاست!
44 : 12 : 9 , 31 / اردیبهشت / 1397

کاغذ دیواری در دکوراسیون,6 نکته باریک تر از مو اینجاست!

در کجا باید از کاغد دیواری استفاده کنیم؟

در ابتدا گوشه ها، فرورفتگی ها و تاقچه ها به دلیل کوچک بودن، برای شروع کار مناسب هستند. همچنین می توانید در فضایی که نیاز به نقطه کانونی دارد، به طور مثال برای دیوار پشت تخت خواب در اتاق خواب اصلی منزلتان، به یک طرح زمینه و یا کاغذدیواری فکر کنید. در آشپزخانه و حمام هم می توانید از کاغذدیواری استفاده نمایید فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که جنس کاغذدیواری در برابر رطوبت مقاوم باشد.

نصب کاغذدیواری را خودتان انجام ندهید

مشاوران دکوراسیون آریو توصیه می کنند که خودتان کار چسباندن کاغذدیواری را انجام ندهید. زیرا ممکن است در طی انجام کار اتفاقاتی بیفتد که شما تجربه برطرف کردن آن ها را نداشته باشید. به طور مثال امکان دارد که سطح دیوار کاملا صاف نباشد و یا ارتفاع آن در طول سالن تغییر کند. یک حرفه ای می داند که چطور قبل از کاغذدیواری دیوار را آماده کند. همچنین به شما هشدار می دهند که انتخاب نوع کاغذ دیواری نیز می تواند کار را سخت تر کند. برای مثال کاغذدیواری نازک تر به آماده سازی های بیش تری نسبت به نوع ضخیم تر خود دارد. همچنین کنار هم چسباندن طرح هایی که تکرار می شوند می تواند چالش برانگیز باشد. اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید بهتر است از یک قسمت کوچک مانند انباری شروع کنید.

کاغذدیواری برای اجاره نشین ها

اگر اجاره نشین هستید و امکان استفاده از کاغذدیواری را ندارید، مشاوران آریو، کاغذدیواری های برچسبی و یا قابل برداشت را به شما پیشنهاد می کنند. این نوع کاغذدیواری در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند و برای طراحی اتاق کودک شما بسیار ایده آل هستند. بنابراین به راحتی می توانید در خانه ای که متعلق به خودتان نیست، بدون هیچ گونه خسارتی، تغییر لازم را به وجود بیاورید.

  • طرح نقاشی دیواری

این طرح برای کاغذدیواری مانند یک اثر می ماند. می تواند تصویری از یک نقاشی یا حتی طبیعت باشد. یک سبک عالی برای شخصی سازی فضای شماست. برای این کار می توانید یک اثر هنری که به آن علاقه دارید را انتخاب نماید و یا منظره ای که همیشه در رویاهایتان تجسم می کردید. طبیعت را به خانه بیاورید

  • آجر، بتن و کامپوزیت طرح سنگ آنتیک

​تصاویری که شبیه به آجر، بتن یا سنگ هستند می توانند بافت و جزییات را وراد فضای شما کنند. هرچقدر تصویر طبیعی تر باشد زیباتر به نظر می رشد. اگر تصمیم دارید در بخشی از خانه تغییری ایجاد کنید، این نمونه می تواند گزینه ایده آلی بوده و هزینه کم تری برای شما داشته باشد.

خصوصیات نصاب کاغذ دیواری حرفه ای

  • یک نصاب کاغذ دیواری حرفه ای قادر است دیوارهای نا مناسب را برای کار آماده کند و طرح های دشوار را به راحتی نصب کند.
  • با تجربه بوده و می داند چگونه با نقاط ضعف دیوارها، تفاوت های ارتفاع سقف و یا نوع خاصی از کاغذ مشکلی کار را به خوبی انجام دهد.
  • کمال گرا و صبور است.

نکاتی که در هنگام خرید کاغذدیواری باید رعایت کنید

  • بودجه خود را بررسی کنید وببینید چقدر می خواهید هزینه کنید.
  • به اندازه رول ها برای محاسبه مقدار کاغذدیواری مورد نیاز دقت کنید.
  • به ابعاد الگوهای روی کاغذدیواری دقت کنید. به طور مثال ممکن است یک الگوی کوچک با تکرار شدن بر روی دیوار شما، خیلی شلوغ به نظر برسد.

 

کاغذ دیواری
هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882