loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
9 ترفند دکوراسیون که خانه ی شما را شیک تر می کند
54 : 17 : 12 , 9 / اردیبهشت / 1397

9 ترفند دکوراسیون که خانه ی شما را شیک تر می کند

 

نورپردازی دکوراسیون داخلی آشپزخانه 

وقتی مواد و مصالح مورد استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی به صورت هوشمندانه انتخاب شوند می توانند در دیگر پارامترهای طراحی نیز تاثیر گذار باشند. 

مبلمان های بزرگ در طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن بزرگ 

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن بسته به بزرگ و یا کوچک بودن مساحت آن می تواند متفاوت باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن های بزرگ باید به این نکته توجه کرد که بهتر است از مبلمان هایی با ابعاد و اندازه بزرگ برای پر کردن فضا استفاده کنید، مبلمان های با ابعاد و اندازه کوچک جزئیات زیادی را به فضا اضافه می کنند و باعث می شوند تا خلوص و سادگی فضا تحت تاثیر قرار بگیرد و حتی ممکن است بعد از مدتی هم شما را از فضا دلزده کند.

تکنیک های نورپردازی دکوراسیون داخلی نشیمن با مساحت بزرگ

برای نورپردازی فضاهایی که مساحت زیادی دارند بهتر است از ترکیب تکنیک های مختلف نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید. این تکنیک های مختلف به شما اجازه می دهند که جلوه های مختلفی در دکوراسیون تان داشته باشید..

تکرار نقش ها در طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن 

تکرار همیشه هم بد نیست، گاهی این تکرار ها به منزله راه های نجات بخش و موثری هستند که می توانند گره گشا باشند. تکرار یکی از ترفندهای طراحی دکوراسیون داخلی خانه در بعضی از طراحی ها می توان نقش ها و طرح ها را با یکدیگر ست کرد و یا یک طرح و نقش را روی بعضی از اجزا و مبلمان ها اجرا کرد تا هماهنگی مورد نظرتان در فضا به وجود بیاید. مثلا می توانید فقط عناصر پارچه ای را انتخاب کنید درست مثل اتفاقی که در عکس بالا افتاده است. اگر خوب دقت کنید خواهید دید که طرح روی فرش روی پرده اما با ترکیب رنگی متفاوتی اجرا شده است که باعث شده تا هماهنگی در طراحی دکوراسیون داخلی این فضا به وجود بیاید. 

ترکیب متریال های صلب و شفاف در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

یکی دیگر از ترفندهای طراحی دکوراسیون داخلی که می توانید از آن ها استفاده کنید ترکیب متریال های متفاوت است؛ متریال هایی که از نظر ظاهری کاملا متضاد یکدیگر هستند. این گونه تضادها همیشه خوشایند هستند و با استقبال زیادی روبرو می شوند اما در صورتی که از آن ها درست استفاده کنید. چوب و شیشه و یا سنگ و شیشه از ترکیبات جذابی هستند که می توانند این گونه تضادها را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان پدید بیاورند. 

استفاده از فضاهای بلا استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

اگر قرار است طراح خوبی  باشید باید قابلیت این را داشته باشید که هر فضای مرده و بلا استفاده از را فعال و پویا کنید. فضای زیر پله ها معمولا فضاهایی هستند که مهجور باقی می مانند و تبدیل به گوشه های گرد و خاک گیری می شوند. اما شما می توانید به آن ها کاربری جدیدی ببخشید، می توانید یک کمد آن جا بگذارید و یا حتی میز کارتان را آنجا قرار دهید تا این فضای مرده را دوباره زنده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام 

سرویس بهداشتی و حمام جزو آن دسته فضاهایی است که ترفندهای طراحی دکوراسیون داخلی برای آن ها کم است و یا بهتر بگویم به اندازه دیگر فضاهای داخلی نیست. در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام می توان بیشتر با تجهیزات و مواد و مصالح آن بازی کرد.

متریال ها و تجهیزات سرویس بهداشتی 

برای طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی می توانید متریال هایی با ظاهر ساده را انتخاب کنید و بعد تجهیزات سرویس بهداشتی را از نوع پر جزئیات انتخاب کنید و یا حتی می توانید بر عکس عمل کنید و تجهیزات ساده را با متریال های پر جزئیات ترکیب کنید. در هر صورت در انتخاب های تان باید بسیار هوشمندانه عمل کنید چرا که سرویس بهداشتی و حمام جزو فضاهای کوچک محسوب می شوند و از این رو طراحی دکوراسیون داخلی آن ها بسیار مهم است.

9 ترفند دکوراسیون
هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882