loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
هشت ترفند در دکوراسیون سفید منزل
14 : 22 : 18 , 22 / آذر / 1396

هشت ترفند در دکوراسیون سفید منزل

۱. استفاده از جزییات رنگی

اولین ایده برای ایجاد روح در دکوراسیون سفید استفاده از جزییات رنگی در فضای دکوراسیون تان است، این جزییات رنگی می تواند کوسن، تابلو، پوف و یا حتی پتوهای رنگی متناسب ا فضای دکوراسیون شما باشد و روح تازه ای را در فضای دکوراسیون سفید شما ایجاد نماید.

۲. ترکیب بافت های طبیعی

استفاده از چند بافت مختلف در فضای دکوراسیون سفید شما هم به سادگی می تواند روح تازه ای به دکوراسیون داخلی  تان ببخشد این بافت ها می تواند ترکیب حرفه ای از بافت های موجد در طبیعت باشد که به ظاهر دکوراسیون شما جلوه ی ویژه ای ببخشد و تعادل را در آن برقرار سازد.

۳. اضافه کردن کتاب

از جادوی کتاب برای دکوراسیون داخلی تان استفاده کنید و چیدمان ویژه ای با استفاده از کتاب های رنگارنگ برای دکوراسیون داخلی تان در نظر بگیرید و روح تازه ای به دکوراسیون سفید خود ببخشید.

۴. رنگ کردن ویترین

با رنگ کردن فضای پشت ویترین خود به سادگی بعد و چهره ی تازه ای به دکوراسیون سفید خود ببخشید. این راه حل عالی و مقرون به صرفه را می توانید برای تمام بخش های دکوراسیون و با توجه به هارمونی رنگ موجود در دکوراسیون تان می توانید استفاده کنید.

۵. استفاده از پرده های رنگی

با اضافه کردن پرده های رنگی می توانید تعادل مناسبی در فضای دکوراسیون سفید خود ایجاد نمایید. در انتخاب پرده های  رنگی دقت کنید که رنگ انتخابی شما در طیف رنگ های روشن باشد تا فضای روشن و سفید شما را تیره و کدر نکند و ظاهر دکوراسیون شما را گرفته تر نکند

۶. استفاده از فرش های رنگی

با استفاده از فرش های رنگی به سادگی می توانید جلوه ی منحصر به فرد و چشمگیری در فضای دکوراسیون خود ایجاد نمایید. انتخاب یک فرش و یا موکت با طرح و بافت پویا به خوبی می تواند سرزندگی را به فضای دکواسیون سفید شما باز گرداند.  

۷. استفاده از نور های رنگی

با استفاده از چراق های رنگی و نور پردازی مناسب به سادگی می توانید فضای دکوراسیون سفید خود را از حالت مرده  خارج کنید و روح تازه ای به آن ببخشد. در انتخاب رنگ نورها دقت کنید که با سبک و رنگ کلی دکوراسیون شما هماهنگ باشد تا زیبایی چشمگیر تری در دکوراسیون شما ایجاد نماید.

۸. استفاده از گل و گیاه

با استفاده از گل و گیاه هم به سادگی می توانید ظاهر دکوراسیون سفید بی روح خودتان را تغییر دهید و حال و هوای تازه  ای به آن ببخشید، فقط کافی است تا گیاهان مناسب برای آپارتمان تان را بشناسید و از آن ها برای روح بخشیدن به دکوراسیون تان استفاده کنید.

ترفند ساختمان
ترفند زیبا برای دکوراسیون
زیبا فکر کنید
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882