loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
اتاق پرو خانگی
54 : 28 : 13 , 2 / آذر / 1399

اتاق پرو خانگی

 چه جایی را برای اتاق پرو انتخاب کنید؟

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک اتاق کوچک در نزدیکی اتاق خواب اصلیتان دارید، این بهترین جا برای اتاق پرو خانگی شما خواهد بود. این فضا می تواند جدا از اتاق خواب شما باشد و در نتیجه هزینه تخریب و بازسازی دیوارها نیز کم می شود.

اگر به هر حال می خواهید یک بازسازی کلی در خانه انجام دهید، مسدود کردن درِ اتاق کوچک که به راهرو باز می شود و باز کردن در جدیدی به اتاق خواب اصلی، اتاق خواب شما را بیشتر شبیه به یک سوئیت شخصی می کند.

در هر دو حالت، پوشاندن دیوارهای این اتاق کوچک با قفسه هایی برای لباس ها و قرار دادن یک میز آرایش، صندلی یا نیمکتی باکس دار در وسط اتاق بهترین حالت استفاده از این اتاق است.

اتاقی ندارید که آن را تبدیل به اتاق پرو خانگی کنید؟ می توانید با ایجاد فضایی در امتداد دیوار در اتاق خوابتان چیزی شبیه به اتاق پرو ایجاد کنید. با ایجاد یک کمد دیواری یا استفاده از پارتیشن می توانید فضایی مجزا از اتاق خواب در پشت تخت خوابتان به عنوان رختکن و اتاق پرو داشته باشید. فقط دقت کنید که حتما نور مناسب وجود داشته باشد. همچنین می توانید از پرده برای مجزا کردن این فضا از کل اتاق خواب استفاده کنید.

 نیازهای مربوط به فضای اتاق پرو را ارزیابی کنید

با دقت نیازها و ترجیحاتتان در مورد نگهداری لباس ها را بررسی کنید. آیا ترجیح می دهید لباس هایتان را آویزان کنید یا می خواهید آن ها را تا کنید؟ چقدر میله رخت آویز، کشو و طبقه نیاز دارید؟ برای مرتب کردن آیتم های کوچک چالش برانگیزی مانند کیف، کفش و زیور آلات به چه چیزهایی نیاز دارید؟ مرتب کردن لوازم آرایش و جواهرات را فراموش نکنید.

استفاده از قفسه به جای کشو برای شلوارها و بلوزها ایده خوبی برای اتاق پرو است. لباس ها را در باکس های مخصوص نگهداری لباس بگذارید و با تقسیم کننده آن ها را تفکیک کنید. داشتن میله رخت آویز ضروری است ولی مطمئن شوید که فضای کافی برای آویزان کردن لباس های کوتاه و بلند را در اختیار دارید. برای آویزان کردن لباس های کوتاه تر مانند دامن و شلوار می توانید دو میله رخت آویز را با فاصله روی هم نصب کنید و به این ترتیب فضای بیشتری داشته باشید. چوب لباسی یا رخت آویز ریلی؟ ترکیب هر دو مناسب است. 

اتاق بدقواره ای دارید و می خواهید آن را بازسازی کنید؟

همانطور که گفتیم قطعات مبلمان سفارشی می تواند متناسب با نیاز شما تنظیم شده و کارایی بهتری داشته باشند و در نهایت این امکان را به شما بدهند که از هر اینچ فضای موجود بهترین استفاده را داشته باشید. به عنوان مثال قرار دادن دادن کشو یا کمد در قسمت هایی که ارتفاع دیوار کم است ایده خوبی برای اتاق پرو در یک اتاق زیر شیروانی است، چون باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد. فضاهایی که در گوشه های اتاق قرار دارند نیز بهترین مکان برای ساختن تعداد زیادی قفسه و کشو هستند.
بودجه شما کم است و نمی توانید کمد سفارشی تهیه کنید؟ می توانید از شرکت هایی که به طور  تخصصی مبلمان  برای فضاهای کوچک درست می کنند، برای بهینه سازی فضای خود استفاده کنید.

 اتاق پرو کوچکی دارید؟ 

اگر فضای اضافی برای تبدیل به اتاق پرو ندارید از مبلمان چند منظوره استفاده کنید. نیمکت باکس دار، آینه ای که پشتش کشو دارد، میز آرایشی که قفسه دارد گزینه های مناسبی هستند. با استفاده از مبلمان چند منظوره شما می توانید در کوچک ترین فضا نیز اتاق پرو داشته باشید. انباری کوچک، اتاق زیر شیروانی و فضاهای عجیب و غریب این چنینی را می توانید به اتاق پرو تبدیل کنید.

 فضایی برای اتاق پرو خانگی ندارید؟ از کمد دیواری استفاده کنید

در مورد جای اتاق پرو در اتاق خوابتان خلاقانه فکر کنید. حتی اگر اتاق کوچک اضافی در کنار اتاق خوابتان و یا یک کمد دیواری بزرگ ندارید می توانید با قفسه بندی و ساخت جا لباسی و پنهان کردن آن ها در پشت پرده ای که با رنگ و طرح اتاقتان هماهنگ است یک اتاق پرو در اتاق خوابتان ایجاد کنید. این روش اگر در خانه اجاره ای زندگی می کنید نیز بسیار کاربردی است.

www.jabe-abzar.com

جعبه ایزار یک ایده ی خاص
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882