loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
چند نکته درمورد کابینت آشپزخانه
43 : 22 : 10 , 28 / آبان / 1399

چند نکته درمورد کابینت آشپزخانه

چند نکته برای بازسازی آشپزخانه با کابینت 

  1. آشپزخانه یکدست سفید فضایی بسیار مناسب برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می کند. البته یک آشپزخانه مدرن یا کلاسیک با کابینت های سفید به اندازه کافی زیبا و شکیل است و نیازی به اضافه کردن رنگ های دیگر ندارد اما برخی ترجیح می دهند از رنگ های دیگر مانند قهوه ای، زرد، مشکی و … برای جذابیت بیشتر استفاده کنند.
  2. اگر ظاهری یکدست سفید می خواهید خوب است کابینت سفید آشپزخانه را با کفپوش های سرامیکی سفید رنگ ترکیب کنید. آنهایی که ظاهری متنوع تر می خواهند کفپوش چوبی یا صفحه روی کابینت چوبی گزینه بسیار خوبی خواهد بود.
  3. یک نمونه بسیاری عالی ایده آشپزخانه یکدست سفید و مدرن است . که تمام اجزای این آشپزخانه مانند کابینت، صندلی و دیوارها و حتی سرامیک های کف نیز یکدست سفید هستند.
  4. یک ایده دیگر این است که آشپزخانه از کابینت های سفید ساده با دستگیره های کشیده فلزی و همچنین یک میز چوبی ساده تشکیل شده باشد.
  5. از آنجایی که فضای آشپزخانه ها عموما بسیار کوچک هستند باید تمام لوازم و کابینت های ضروری در یک دیوار قرار گرفته و حتی یخچال فریزر نیز به صورت توکار داخل کابینت قرار بگیرد. کابینت سفید بدون شک بهترین انتخاب برای آشپزخانه ای به این کوچکی خواهد بود.
  6. وقتی از کابینت سفید در آشپزخانه خود استفاده می کنید، فرصت خیلی خوبی خواهید داشت تا دیوار بین کابینت ها یا دیوار پشت ظرفشویی را با مدلی متفاوت طراحی کنید.
  7. مدل های کابینت سفید در آشپزخانه ایرانی 

  8. یک ایده دیدگر استفاده از  ب شیشه پلکسی به عنوان بین کابینتی است چرا که باعش میشود، ظاهر یکدستی بین کابینت های هایگلاس و دیوار بین کابینت ها ایجاد کند .
  9. در صورت استفاده از دیوار های سفید یا رنگ روشن مثل کرم بین کابینت های سفید برای ایجاد یک جذابیت بصری با ایجاد تمایز بین این دو میتوان از نور مخفی یا چراغ های دکوراتیو در طراحی بین کابینت ها استفاده کرد.
  10. اگر قسمت بالای کابینت ها به سقف متصل باشد خطای دید باعث خواهد شد احساس کنید کابینت های بالایی، قد بسیار بلندی دارند. که این موضوع به شیک بودن و بلند تر به نظر رسیدن سقف آشپزخانه کمک میکند.
  11. ترکیب رنگ سفید با رنگ طوسی هم از گزینه های جذابی است که مناسب دکوراسیون مدرن بوده و طرفداران خاص خود را داد. همانطور که میدانید اصولا رنگ های خنثی مثل طوسی و خود سفید از ترند های عرصه دکوراسیون مدرن محسوب میشوند. درصورتی که اگر به جای دکوراسیون مدرن ، دکوراسیون سنتی را ترجیح دهید بهتر است رنگ سفید را رنگ چوب ترکیب کنید.
  12. فراموش نکنید که رنگ سفید به شما امکان این را میدهد که حسابی از رنگ ها برای جلوه گری کمک بگیرد مثلا آشپزخانه یکدست سفید ی را با پرده قرمز ، و چند تکه وسایل تزیینی قرمز رنگ تصور کنید . یا میتوانید از پرده سبز و چند گلدان سبز گل طبیعی کمک بگیرید .
  13. www.jabe-abzar.com
جعبه ابزار دکتر خانگی شماست
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882