loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
سینک استیل یا گرانیت؟
56 : 22 : 11 , 15 / آبان / 1399

سینک استیل یا گرانیت؟

کدام سینک مقاومت بیشتری دارد؟ گرانیتی یا استیل؟

وجه تمایز بین سینک گرانیتی و سینک استیل مقاومت  آن است.

هیچکس نمی تواند ادعا کند که وقتی در حال شستن ظرف است احتمال اینکه ظرف از دستش سر بخورد وجود ندارد. گاهی این سر خوردن از فاصله کم است و گاهی هم یک جسم سنگین و ارتفاع بالاتر.

به همین سبب باید سینکی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی داشته باشد و در برابر ضربه مستحکم باشد. به طور مثال می توان گفت که اگر سینک شما استیل باشد، ممکن است آن غر شود و یا حتی سوراخ شود. اما اگر سینک شما گرانیتی باشد می توانید مطمئن باشید که مشکلی برای سینک شما به وجود نمی آورد.

سینک استیل تحمل گرمای بیشتر دارد یا سینک گرانیتی؟

تاحالا نشده که قابلمه داغ روی سینک استیل گذاشته باشن و سینک ذوب شده باشه یا سوخته باشه اما ممکن است بر اثر گرمای شدید آن قسمت تیره شود! سینک گرانیتی هم به همین صورت است درست است که تحمل دمای بیشتری نسبت به سینک استیل دارد اما با یک مثال مساله رو روشن میکنم.

 تحمل سینک گرانیت در مقابل با گرما و حرارت حدودا تا ۵۳۵ درجه فارنهایت می باشد. با توجه به این عدد می توانید متوجه شوید که تحمل سینک گرانیتی در برابر حرارت  نسبت به سینک استیل بسیار بالاتر می باشد. این ویژگی باعث خواهد شد که سینکهای گرانیت در برابر گرما هیچ تغییر رنگی نداشته باشند.

ضد خط و خش بودن

 در برابر اجسام نوک تیز است، قصد داریم ببینیم زور سینک گرانیتی بیشتر است یا استیل!

یکی از مولفه هایی که باعث تمایز سینک های ظرف شویی از یکدیگر می شود، ماندگاری و زیبا ماندن سینک است. اگر شما سینک استیل داشته باشید، اجسام نوک تیز باعث خراشیده شدن آن می شود. اما سینک گرانیتی در برابر خراشیدگی و خط افتادن مقاوم می باشد زیرا این نوع سینک ها تراکم بالایی دارند و این مزیت خیلی مهم دیگر دارد.

یک لایه محافظ بر روی سطح سینک گرانیتی وجود دارد که از آن در برابر ضد و خش مراقبت می کند. این ویژگی بسیار مهم فقط در سینکهای گرانیتی خارجی و سینک گرانیتی فونیکس وجود دارد. سینک فونیکس، یک سینک گرانیتی ایرانی است که تمام مواد اولیه برای ساخت آن وارداتی بوده و با ۲ سال گارانتی به فروش میرسد.

سینکهای استیل به مرور زمان خط و خش های ریز فراوانی پیدا می کند، که این موضوع بهداشت سینکهای استیل را تهدید میکند.

اما باز هم بنا بر احتیاط بهتر است از برخورد اجسام نوک تیز و یا سیم ظرف شویی با سینک جلوگیری کرد.

ضد لکه

یکی از مزیت های مهم سینک گرانیت، ضد لکه بودن آن می باشد. برای خانم های خانه دار بسیار مهم است که لکه های آب روی سینک ظرف شویی به جا نماند. در بیشتر سینک های ظرف شویی لکه های آب بر آن می ماند و به مرور زمان درخشندگی آن از بین می رود اما در سینک های گرانیتی لکه های آب به راحتی و تنها با یک دستمال پاک می شوند. برای اینکه سادگی برق انداختن سینک گرانیت را حس کنید آموزش تمیز کردن سینک گرانیتی را مطالعه کنید.

ظاهر لوکس و لاکچری

مهمترین معیار و ملاک برای خرید سینک گرانیتی یا استیل، ظاهر سینک است! سینک گرانیتی یکی از شیک ترین و به روزترین انواع سینک ها می باشد.

 این نوع سینک قیمت مناسبی دارد. در  مقابل ظاهر سینکهای استیل کمی قدیمی شده و اکثر سینک های استیل شبیه هم هستند و قیمت سینک استیل کمی ارزان تر است.

www.jabe-abzar.com

هدیه ما به شماآرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882