loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
انتخاب میز ناهار خوری
51 : 41 : 11 , 31 / اردیبهشت / 1399

انتخاب میز ناهار خوری

 

انواع میز برای آشپزخانه  کلاسیک

این‌ که آشپزخانه با طراحی کابینت ممبران کلاسیک یک آشپزخانه باز یا یک آشپزخانه بسته است، اضافه کردن یک میز یا یک منطقه غذاخوری کوچک بحثی مهم است.
میز می‌تواند یک مکان عالی جهت دور هم جمع شدن دوستان و خانواده و یا حتی یک مکان مناسب برای گذراندن وقت در طی روز است. بسیاری از ما تمایل داریم که میز آشپزخانه بزرگ داشته باشیم، اما فضا اجازه نمی‌دهد. بااین‌حال، راه‌هایی وجود دارد که با آن در داخل آشپزخانه با کابینت ممبران کلاسیک بدون برهم خوردن طرح به ساخت میز بپردازید. این چند روش در زیر آمده است.

میز تاشو

یکی از ساده‌ترین راه‌های اضافه کردن چند صندلی، اضافه کردن یک میز تاشو است. میزی که مهم نیست به سمت بالا یا به سمت پایین جمع می‌شود، یک میز به‌راحتی می‌تواند به شیوه‌ای راحت اضافه‌شده و زمانی که لازم باشد خارج شود. در هنگام استفاده از یک صندلی کوچک، به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. برای اضافه کردن به میز کوچک، می‌توانید صندلی‌های جمع‌وجور را که می‌توانند درزمانی که با آن‌ها کار ندارید در برابر دیوار قرار داده شوند استفاده کنید.

این میزهای تاشو حتی میتواند به شما فضایی برای کار نیز بدهد. اگر آشپزخانه ای کوچک دارید این میز جمع و جور میتواند یک فضای اضافه برای آماده سازی غذانیز باشد. آن را باز کنید و بعد از کارها و صرف غذا آن را ببندید

دایره زمان

 در طراحی آشپزخانه با کابینت ممبران کلاسیک باریک ، مانند یک آشپزخانه موازی، یک میز بزرگ قطعاً کارهای خانم خانه را مختل خواهد کرد. با این‌حال، اگر یک میز دایره‌ای کوچک در انتها اضافه شود، ذخیره فضای مناسب و رفت‌وآمد در کنار هم همراه با یک محدوده برای نشستن می‌تواند ترکیب شوند.

اگر یک آشپزخانه u شکل دارید و یا L شکل در انتهای آن یک میز کوچک گرد اضافه کنید. این مکان میتواند یک محیط خوب برای صرف صبحانه باشد و جای یک جزیره برای شما بگیرد.

میز صبحانه

افزودن یک میز کوچک در گوشه که به‌خوبی با طرح آشپزخانه سازگار باشد کار بسیار مناسبی است. یک میز را می‌توان به‌طور منظم در برابر دیوار قرارداد و این میز کوچک اجازه می‌دهد که فضا برای ۲ یا ۳ نفر باشد. این سبک میز یک انتخاب عالی برای طراحی آشپزخانه مستقیم یا طراحی آشپزخانه L با کابینت ممبران کلاسیک است. این نوع میز را می‌توان در میان یا در انتهای طرح اضافه شود و درحالی‌که به نظر می‌رسد بخشی از آشپزخانه است. این نوع میز همچنین یک‌راه عالی برای اضافه کردن رنگ است. آشپزخانه با صندلی‌های رنگارنگ و یک مرکز کوچک زیبا، که دارای یک محدوده غذاخوری کوچک است!

شما میتوانید رنگ صندلی و یا میز خود را با رنگ کابینت ها ست کنید.اگر کابینت هایی با رنگ روشن دارید می توایند از میز چوبی با رنگ های قهوه ای و یا قرمز گرم استفاده کنید تا یک تعادل رنگی خوب داشته باشید.استفاده از رنگ های روشن برای صندلی های میز در آشپزخانه کمتر پیشنهاد میشود مخصوصا اگر شما کودکی نوپا در خانه دارید.

پنجره صندلی

 درنهایت گزینه دیگری برای اضافه کردن یک میز در آشپزخانه به‌صورت آسان با استفاده از پنجره است. یک میز کوچک را می‌توانید در مقابل پنجره قرار دهید تا بتوانید در کمال آرامش یک وعده‌غذا بخورید. یک منطقه غذاخوری یک  تمایز بین آشپزخانه و ناهارخوری را در فضا ایجاد می‌کند. این شیوه همچنین راه دیگری است که برای شما می‌تواند یک منطقه غذاخوری را در محدوده پنجره ایجاد نماید. بیشتر آشپزخانه‌ها پنجره‌ای دارند بنابراین، برخی از صندلی‌ها رو به پنجره در داخل آشپزخانه قرار دهید. قبل از شروع یک روز کاری خوردن قهوه یا میان وعده در چنین فضای زیبایی می‌تواند آغاز یک روز عالی باشد.

نور خورشید گرما و حس خوبی را به فضا می بخشد. با قرار دادن میز در کنار پنجره این حس را همه زمان ها به آشپزخانه خود منتقل کنید.پنجره های بزرگ علاوه بر بزرگ تر نشان دادن محیط و انتقال نور می توانند محل خوبی را در کنا خود برای استراحت فراهم کنند.

http://www.jabe-abzar.com/

 

هدیه ما به شما ارامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882