loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
کنسول درخانه
15 : 48 : 9 , 18 / اردیبهشت / 1399

کنسول درخانه

کنسول خانه:

کنسول کاربردهای مختلف و زیادی دارد. می توان گلدان و کتاب را کنسول  گذاشت. یا وسایل ریزو کوچک را داخل کشو های کنسول قراربدهیم. حتی بعضی ها از کنسول به عنوان میز تحریراستفاده می کنند. کنسول اغلب همراه آینه استفاده می‌شود که می توان کنسول را بدون آینه هم در دکوراسیون منزل قرار داد.

 جای کنسول در دکوراسیون داخلی کجاست ؟ 

 باید بدانیم این است که کنسول در کجای منزل باید قرار بگیرید یادمان باشد که نمی توان کنسول را در هرجایی از منزل قرار داد.

میز کنسول را می‌توان در قسمت ورودی خانه یا سایر اتاق‌ها قرار داد تا ضمن زیبایی، فضای اضافه‌ای برای گذاشتن وسایل بوجود آید

کنسول وقتی که در پذیرایی قرار می گیرد باید آینه کوچک تری نسبت به کنسولی که در ورودی منزل است داشته باشد.و کنسولی که در پذیرایی قرار می گیرد باید بیشترروی لوازم دکوری و قفسه های آن تمرکز کرد. مدل کنسول پذیرایی با دیگر وسایل پذیرایی باید ست باشد اگرمبلمان سلطنتی دارید پس باید از کنسول پذیرایی هم طرح سلطنتی داشته باشد.

در اتاق خواب از کنسول با آینه ای شیک استفاده کنید و بزرگی آینه آن بستگی به سلیقه خودتان دارد. کنسول اتاق خواب می تواند یک دراورکمکی زیا و شیک باشد.

یک کنسول خوب را باید با توجه به نکات زیر انتخاب کنیم.دکوراسیون داخلی باید کنسول داشته باشد. کنسول پذیرایی باید چگونه باشد.

کنسول یکی از موارد ضروری برای زیبایی و کلاسیک کردن دکوراسیون داخلی منزل است . از کنسول حتی می توان در فضاهای کوچک و خانه های نقلی نیز استفاده کرد و جذابیت خاص خودش را دارد. برای اینکه بدانید چگونه کنسول را در فضای کوچک خانه جا بدهید و دکوراسیون شیکی داشته یاشید 

کنسول کاربردهای مختلف و زیادی دارد. می توان گلدان و کتاب را کنسول  گذاشت. یا وسایل ریزو کوچک را داخل کشو های کنسول قراربدهیم. حتی بعضی ها از کنسول به عنوان میز تحریراستفاده می کنند. کنسول اغلب همراه آینه استفاده می‌شود که می توان کنسول را بدون آینه هم در دکوراسیون منزل قرار داد

 چطور میز کنسول انتخاب کنیم؟ 

قبل از اینکه میز کنسول بخرید جای آن را تعیین کنید و اندازه جای آن را بدانید.

مدل کنسول باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل تان باشد. برای خرید به شکل کنسول و جزئیاتی مانند دستگیره ها و چوب آن دقت کنید.

کنسولی که برای دکوراسیون منزل کلاسیک انتخاب می کنید چوب آن بیشتر باشد. وبرای دکوراسیون مدرن کنسولی را که ساده تر است انتخاب کنید.

www.jabe-abzar.com

 

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882