loading
  • 09113135976_09123768908
  • jabeabzar11@gmail.com
نقش کابینت مدرن در آشپزخانه
8 : 52 : 12 , 27 / بهمن / 1398

نقش کابینت مدرن در آشپزخانه

کابینت مدرن چیست ؟

طراحی مدرن برای افراد مختلف، معانی مختلفی در پی دارد اما در حالت کلی اگر سبک طراحی شما کم‌تر به حالت سنتی شباهت داشته و بیشتر حالت به‌روز بودن داشته باشد،  شما ممکن است علاقه‌مند به استفاده از کابینت آشپزخانه مدرن در طراحی جدید کابینت آشپزخانه خود باشید.
طراحی مدرن حوالی جنگ جهانی اول شروع شد و شامل ویژگی‌هایی از قبیل سطح صاف و بدون شیب، شکل‌های هندسی، و حداقل تزئینات می‌باشد. کابینت‌های آشپزخانه مدرن  با مشخصه‌هایی مثل براق بودن، طراحی زاویه‌دارتر، با سادگی در درها و چارچوب‌هایشان شناخته می‌شوند.

طراحی مدرن اخیر منعکس‌کننده تمایل مردم به سمت اثاثیه آشپزخانه مدرن متعلق به اواسط قرن است که دارای ویژگی زوایا و منحنی‌های زمخت می‌باشد. این طراحی نیز می‌تواند تبدیل به کابینت بندی مدرن آشپزخانه شود. قسمت‌های مختلف یک آشپزخانه مدرن می‌تواند محل استقرار کابینت‌هایی باشد که منعکس‌کننده این ظاهر زاویه‌دار یا منحنی دار بوده و همچنین شامل مؤلفه‌های به‌روزی جهت نگهداری ظروف آشپزی و غذاخوری باشند.

برخلاف مدل‌های کلاسیک، کابینت‌های مدرن صیقلی‌تر و جمع و جور ترند، و عموما از ترکیب مواد و مصالح مختلفی ساخته شده‌اند و همچنان که برخی، هنوز هم از چوب در ساخت این کابینت‌ها استفاده می‌کنند، لمینت، شیشه و یا فلز نیز در فرآیند تولید کابینت‌های مدرن نقش مهمی ایفا می‌کنند.

همچنین، کابینت‌های مدرن ، بزرگ و درشت نیستند، و به جای درهای کابینت که در مدل‌های کلاسیک به کار گرفته می‌شود، این کابینت‌ها از سیستم‌هایی جمع و جور تر از قبیل کشو بهره میبرند.

با پیشرفت صنعت طراحی داخلی و همچنین تکنولوژی، طراحی‌های مدرن این روزها محبوبیت بالایی را بدست آورده‌اند. همانطور که می‌توان تصور کرد، خانه‌های تازه ساخت و مدرن به داشتن طراحی‌های داخلی مدرن نیز راغب‌ترند. از طرفی خانه‌هایی با این طراحی قیمت بالایی داشته و عموما در شهرهایی پر جمعیت با آپارتمان‌های بزرگ و مدرن، و یا خانه‌های ساخته شده در مناطق ثروتمندتر، یافت می‌شوند.

انواع کابینت مدرن

هایگلاس

مات و براق

طرح چوب

بدون دستگیره

www.jabe-abzar.com

 

هدیه ما به شما آرامش
با ما درارتباط باشید
09113135976_09123768908
jabeabzar11@gmail.com
شعبه1 (مازندران)_شعبه 2(تهران)
درباره ساخت و ساز ما
© طراحی و ساخت توسط شرکت آینده نوین ایران ، 09308352882